EGreen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei! Jeg hadde litt problemer med å finne ut hvor jeg skulle poste dette innlegget, så jeg prøver meg her. Jeg har i det siste hatt problemer med å åpne enkelte klipp som ligger inne på TV2 sin nettside. Først trodde jeg bare det gjaldt PC'en jeg bruker, men jeg klarte heller ikke å åpne klippet på en annen PC. Problemet er at jeg kan trykke på play-knappen, men at ingenting skjer. Så jeg lurte på om det er noen med samme problemet, eller om det er noen som vet hvordan man kan fikse dette? Klippet jeg vil fram til er: http://www.tv2.no/sport/sykkel/giro/se-italienernes-gripende-hyllest-til-wouter-weylandt-3490929.html Tusen takk! :-) Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Fungerer ikke her heller, får håpe at TV2 snarest bytter fra silverlight til noe annet. Har du sumo så tror jeg du skal kunne se videoen i htmlvideo utgave som fungerer på de fleste nettlesere. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 SLiter med det samme selv på det klippet, og har opplevd det tidligere. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det er nok noe med klippet, fungerer ikke her heller. - Og, det er jo ikke så mye de kan "bytte til" fra Silverlaight. - Husker hvordan alle hatet når de brukte flash, og windows media player er ikke noe godt alternativ. - Den eneste noenlunde brukervennlige løsningen som gjenstør da er vel html5, og det er nok ikke helt modent for produksjon ennå ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå