DaisyDeeds Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Er på jakt etter det mest sinnsyke innen skrekksjangeren, og lurer derfor på om det er noen av dere som har noen titler på lur som er spekket med sinnsvake skrekk-sekvenser. Filmer som "Friday the 13th", diverse zombie-filmer, de fleste Halloween filmene, Final destination osv er filmer jeg er møkk lei av ("Stilen" de bruker). "Death Tunnel", "The shining" og "Madhouse" er skrekkfilmer jeg synes er virkelig gode. Så om noen har en skrekkfilm(er) på lager som dere tror vil tilfredsstille mine behov, hadde jeg virkelig satt pris på om dere postet det her. Takk på forhånd! Endret 13. februar 2012 av DaisyDeeds Lenke til kommentar
mortenbr Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 kan grave litt i samlinga mi å se. er du helt imot slashere å er kun på jakt etter thrillere? Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 kan grave litt i samlinga mi å se. er du helt imot slashere å er kun på jakt etter thrillere? Helst thrillere, da jeg er litt sliten av slashere generelt, men om du har noe som du tror faller i smak, tar jeg gjerne en titt. Lenke til kommentar
piratentim Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) The Omen 666 At du er lei av zombiefilmer kan jeg da ikke forstå ^^ Endret 14. februar 2012 av piratentim Lenke til kommentar
sebbur Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Pet Sematary. Mot slutten, da hu søstera dukker opp, skremte det nesten fostervannet av meg (og jeg er mann). Lenke til kommentar
DaisyDeeds Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 The Omen 666 At du er lei av zombiefilmer kan jeg da ikke forstå ^^ Omen er god den. Etter 10-15 zombiefilmer har jeg fått nok, men om du har en sikker vinner på lur, skal den få et par av mine timer Pet Sematary. Mot slutten, da hu søstera dukker opp, skremte det nesten fostervannet av meg (og jeg er mann). Denne ser ut til å være verdt en titt. Takk for forslag! Skulle virkelig ønske at dette var en 2 timers lang film... Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 5. mars 2012 Del Skrevet 5. mars 2012 George Romero's zombie triologi. Det er zombiefilmer, og der er blant annet den originale Dawn of the dead, men de fokuserer mye mer på utvikling av karakterer og 'the thrill' enn bare blod og gørr. Knallfilmer! 28 days later og 28 weeks later er også zombiefilmer, men 'annerledes' sådan og helt fantastiske, spesielt 28 days later. Vil også anbefale 'Insidious' på det varmeste. Er kanskje litt lik paranormal activity, bortsett fra at de ikke later som om filmen skal være ekte. Shaun of the Dead er også diggbar. Det er de jeg kom på akkurat nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå