nasse222 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei. acer Laptop. Vista home editin. Låser seg fullstendiig hver gang etter oppsdtart etter hvilemodus? Maskinen er skrellt for virus med Malwarebytes, bare originle programmer? Tåler Dvalemodus, men ikke hvilemodus? Tips`? Latt den stå etter oppstart fra hvilemodus opptil 30kmin, men ikke kul om en gor seg, må stoppe den helt, og starte på nytt. Tskker for svar. Lenke til kommentar
-forbruker- Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har du forsøkt med et lett trykk på startknappen på maskina? Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Jepp.. Den er innstilt på å slå seg av da Takker for tips forøvrig! Endret 14. februar 2012 av nasse222 Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Har lukket ned alle unødvendige kjørene programmer på oppgavebehandling før ventemodus, men allikevel låser den seg etter oppstart fra ventemodus. Er ikke virus på maskinen. Skjønner ikke dette.. Noen tjenester som kjører som kan forårsake dette? Lenke til kommentar
nasse222 Skrevet 30. juni 2012 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2012 jeg skjønner enda mindre.. Samtidig : Jeg får ikke maskinen i Dvalemodus, det var en her som gav meg en link, en linje jeg skrev inn i "kjør" feltet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå