Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Liker evt forelsket i en! :o

Anbefalte innlegg

Oii sjokk! Enda en sånn thread!

Anyway jeg gikk i klasse med hun i ett år før jeg byttet til ny skole. Vi har ikke snakket noe særlig sammen og har aldri hengt med hverandre på fritiden.

Vi traff bare på skolen, og veldig ofte fikk jeg bare sagt hei og hade, og ikke noe mer. Så vi kjenner hverandre ikke så veldig godt. Jeg var veldig innelukket, og klarte ikke å åpne meg pga klassen var ikke den type gjeng jeg kunne henge med. Vær og obs på at dette er universitetet/høyskole, og ikke ungdomskole/videregående.

Anyway, så jeg startet på ny skole funky og fresh, men allikevel så sitter jeg med en angre følelse at jeg ikke gjor eller tok kontakt. Er dette for seint, eller har jeg fortsatt sjanser, og hvis ja, hvordan skal jeg handle? Jeg har facebooken hennes om det har noe å si hoho

EDIT: Jeg er 21 og hun er 25 eller noe om jeg husker det riktig. :)

Endret av Nabaal
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil nå si at det blir feil å forme noe igjennom facebook. Selvfølgelig facebook er ett fint middel å bruke visst du skal ta kontakt med henne, men å forme noe mer en facebook ''venner'' visst du kommer igjennom creepy stalker ''muren'' noe din status som regel er visst du bare sa hei og hade til henne.

Jeg må også spørre deg om ho var lik deg på noen måte, jeg mener satt hun mye for seg selv eller var ho en del av en gjeng ?

Jeg mener visst du følte at hun likte deg så blir det jo en annen sak, men for min del så høres det ut som ho bare er hyggelig med sine medelever.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg må også spørre deg om ho var lik deg på noen måte, jeg mener satt hun mye for seg selv eller var ho en del av en gjeng ?

Jeg mener visst du følte at hun likte deg så blir det jo en annen sak, men for min del så høres det ut som ho bare er hyggelig med sine medelever.

Jeg vet ikke helt om hun er lik meg, men hun med en gjeng ja, jentegjeng :p

Mitt første inntrykk av hun var jo da vi traff hverandre på et utested som var arrangert under fadderuken. Hun gikk og spurte hvem jeg var etter da jeg vant en konkurranse. Der og da fikk jeg en gnist i magen, men jeg gjorde lite med det da vi traff på skolen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...