Gjest Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Jeg lurer på en ting. Jeg har lappet sammen en skifilm i full HD, filma me GoPro cam. Den ble 2GB stor, tok en evighet å laste opp på youtube. Noen måter å komprimere filen på uten å gjøre kvaliteten dårligere? Edit: problem løst. Endret 13. februar 2012 av Gjest Lenke til kommentar
r2d290 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Post gjerne hvordan du gjrode det, slik at andre kan få nytte av det samme Lenke til kommentar
mannyboi Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 .h246? Syntes ihvertfall at det bevarer kvaliteten på mine GoPro-edits Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 To mulige løsninger er Handbrake og GoPro CineForm Studio Hvis man gjør fila mindre så blir kvaliteten dårligere men man kan vanligvis gjøre fila betydelig mindre uten at det er merkbart på youtube. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Etter litt grundigere undersøking i videoredigeringsprogrammet, fant jeg ut at jeg kunne velge for eksempel mpeg4, og deretter velge oppløsning og fps selv. Ble 202mb, med like god kvalitet. Bruker Pinnacle Studio 15. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå