Maria1990 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei Noen som vet om kaffe har positiv eller negativ påvirkning på huden? Jeg drikker en del kaffe nå, og lurer p åom jeg kommer til å få dårlig hud pga dette...?! På forhånd takk! Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er det kaffe mocca du drikker? Lenke til kommentar
Maria1990 Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 NesCaffe Original Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Kaffe og brus som inneholder koffein er dehydrerende og har derfor en negativ påvirkning på huden. Om du spiser feil og drikker for mye kaffe, er det huden det først som påvirkes. Med andre ord er kaffe greit sålenge du ikke drikker for lite vann. Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 NesCaffe Original Det er vel pulverkaffe? Kan nok tenke meg at det er av den "verre" sorten. Ikke er det spesielt godt heller. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det sies at er noen kopper kaffe om dagen er sunt, da det inneholder antioksidanter som forebygger aldring av celler. Som i dette tilfelle er hud. Hvor stor påvirkningskraft antioksidanter har vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå