darket Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 klør du veldig under hard svetting? eller begynner du å klø når du starter å svette? Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 28. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 28. mars 2012 klør du veldig under hard svetting? eller begynner du å klø når du starter å svette? Begge deler. Svette er nøkkelen til kløe generelt.. Tror jeg kanskje reagerer på salt? Lenke til kommentar
Tipo Skrevet 28. mars 2012 Del Skrevet 28. mars 2012 Har du hørt om en mental tilstand som fører til intens kløe? Det skal vist være påvist hos en del eldre som rammes av andre mentalelidelser. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 29. mars 2012 Del Skrevet 29. mars 2012 Nå må du snart se å svare på om du har prøvd Zyrtec! Hvis det klør mye der det er hår, prøv Fungoral shampoo. Bruk skummet på ryggen også, og la det renne litt overalt. Anonym poster: e767021cd363d22d789dc418586da54a Lenke til kommentar
darket Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 har vært borti noe lignendes, hvis det kombineres med svette konklusjonen fra legen var at det var noe ungdoms relatert, og blir bedre hvis man er meget aktiv og trene etpar ganger om dagen, få det svettet ut. klør det, tren og få opp dampen, så kald dusj fungoral kan også hjelpe Lenke til kommentar
Valkyria Skrevet 30. mars 2012 Del Skrevet 30. mars 2012 Hydrokortison vil nok være det beste reseptfrie middelet. Ellers har jeg hatt et lignende problem og gikk til legen og fikk en tube Daivobet. Inneholder calcipotriol og betamethason (for de som ville vite det) Det forbedret seg kraftig etter bare en dag Lenke til kommentar
Slemdorull Skrevet 7. mars 2013 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2013 Oi oi! Har nesten glemt at jeg var medlem her! Må vel starte å integrere meg igjen Tilbake til saken. Jeg er veldig vandt med at det klør hver dag. Jeg vet ikke hvorfor kløen oppstår. Det kan skje oftest når jeg begynner å bli klam. Som feks. i dag gikk jeg med jakke, så tittet solen frem og det ble varmt, da kjente jeg kløen intenst kom og plutselig for 5 minutter siden helt uten grunn. Jeg har funnet en løsning som hjelper. Når man står opp, gå i dusjen. Skru varmen så varmt man omtrent brenner seg på ryggen. Så klør jeg rundt på de plassene det klør (denne type kløe oppstår selvfølgelig pga varmen er så høy). Gjøre det 2 minutter i dusjen en gang om dagen. Så er nesten problemet løst! (Det kan forekomme kløe på kvelden ,-men jeg vil takke alle for hjelp for å løse dette. Vil også prøve ut noen av de utvalgte kremene og gi en oppdatering om noen fungerer (slik at det aldri oppstår igjen) Lenke til kommentar
jant90 Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Prøv badstu, fjernet all kløe for min del ivhertfall. Da gikk jeg riktingnok i badstua i 15-20min hverdag etter trening Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 9. mars 2013 Del Skrevet 9. mars 2013 Hvilke medisiner har du prøvd til nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå