Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Kløøør som F...

Slemdorull

Anbefalte innlegg

Kan jo være en hudinfeksjon. Det at du dusjer kan jo ta knekken på det midlertidig, men at du hele tiden blir reinfisert. Viktig at du da fryser alt du har av sengetøy og annet tøy for å ta knekken på parasitten. Vet du om andre som har dette som du har vært intim med, som du enten har fått det fra eller gitt videre til ?

Kjenner du deg igjen i noe av dette ?

http://en.wikipedia.org/wiki/Scabies

Nei, ingen andre enn meg som klør så ille som dette. Da meg og min samboer deler samme seng og dyne. Så det er definitivt noe med MEG å gjøre.

Det er i hvert fall ikke scabies.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har du prøvd solarium i Sykehus, dobbel så sterkt, men da er det motsatt, jo kaldere jo bedre, nå jeg dusjer så har jeg på iskaldt vann så det ikke skal klø etter jeg går ut av dusjen, Sjekk dynen og under teppe pute og madrass kanskje du har Bed Bugs, det er en ordentlig insekt som kommer om natten når folk sover fordi de gir varme i sengen, og det finnes i Norge og, Nasty bastard

Lenke til kommentar

har du prøvd solarium i Sykehus, dobbel så sterkt, men da er det motsatt, jo kaldere jo bedre, nå jeg dusjer så har jeg på iskaldt vann så det ikke skal klø etter jeg går ut av dusjen, Sjekk dynen og under teppe pute og madrass kanskje du har Bed Bugs, det er en ordentlig insekt som kommer om natten når folk sover fordi de gir varme i sengen, og det finnes i Norge og, Nasty bastard

DER sier du noe, glem den "bed bugs" delen, fordi her har vi ny-oppussa leilighet og flonka ny kontenial seng.

Men solarium, der har vi en ting som kan gi en ledétråd. Etter hver gang jeg tar solarium (som er sjeldent) så klør jeg ekstremt mye og det er så ille at jeg skraper omtrent av hud. Og det samme, når jeg våkner om nettene av ekstremt kløing, da er jeg svett. Akkurat som i solarium. Når jeg trener og begynner å svette så kommer frem kløingen på høyt nivå. Takk for at du kvikte opp hjernen! :w00t:

Lenke til kommentar

DER sier du noe, glem den "bed bugs" delen, fordi her har vi ny-oppussa leilighet og flonka ny kontenial seng.

Men solarium, der har vi en ting som kan gi en ledétråd. Etter hver gang jeg tar solarium (som er sjeldent) så klør jeg ekstremt mye og det er så ille at jeg skraper omtrent av hud. Og det samme, når jeg våkner om nettene av ekstremt kløing, da er jeg svett. Akkurat som i solarium. Når jeg trener og begynner å svette så kommer frem kløingen på høyt nivå. Takk for at du kvikte opp hjernen! :w00t:

Jeg har utslett og solarium er den beste kuren på sykehuset, den er så starkt at man kan bare vere i den i 1 -4 min, men jeg prøver og unngå den fordi hver gang jeg tar den klør den sån at jeg ikke kan fær på jobb noen ganger for jeg ligger hele natten og klør og irriterer over kløingen, jævla dritt asså, Hva skal man si til sjefen, sorry jeg har vert våken i 2 dager så jeg kan ikke komme på jobb :p haha

Lenke til kommentar

Jeg har utslett og solarium er den beste kuren på sykehuset, den er så starkt at man kan bare vere i den i 1 -4 min, men jeg prøver og unngå den fordi hver gang jeg tar den klør den sån at jeg ikke kan fær på jobb noen ganger for jeg ligger hele natten og klør og irriterer over kløingen, jævla dritt asså, Hva skal man si til sjefen, sorry jeg har vert våken i 2 dager så jeg kan ikke komme på jobb :p haha

Testa en annen type som ikke er på sykehuset, men den koster 40kr. for 4 minutter og den skal jeg love deg gir farger, men som sagt. Det klør som faen med en gang jeg kommer ut av den.

Ja, det er så ille noen ganger at jeg ikke reiser på jobb!

Det er dårlig opplegg. Nå skal jeg hvert fall reise til hudlege og mekke kroppen i topp shape :thumbup:

28kttvn.jpg

Lenke til kommentar

Jeg tror du skal prøve med tetreolje, den pleier å hjelpe mot mange typer hudproblemer.

Du kjøper ei lita flaske på apotek som koster rundt hundrelappen. Du har to-tre dråper i en kopp med (lunkent) vann, rører rundt og stryker dette over det området som klør.

Tetreoljen virker i løpet av 30-60 sekunder om den virker i ditt tilfelle.

Lenke til kommentar

Har du fått kjøpt og prøvd zyrtec (finnes også under navnet cetrizin, billigere) enda, som foreslått lenger opp?

Selv om det ikke slår ut på allergier kan det absolutt være verdt å prøve.

Ellers lurer jeg på om legen har sjekket deg for nyresykdommer? Det kan gi sterkt kløe som symptom.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kanskje tatoveringen din som har utløst en allergisk reaksjon? (hvis det er deg på bildet)

Jepsi, det er meg som er på bildet. Jeg kan bekrefte at det er ikke tatoveringen som har utløst dette, da kløen begynte før jeg fikk blekk i kroppen. Nå har jeg egentlig ikke tenkt over det med å forske mer på hva det kan være, men skal prøve noen av forslagene jeg har fått. Takker for alle svar people!

Lenke til kommentar

hadde jeg vært deg så hadde jeg prøvd med tigerbalsam

Postet av anonym: 73fb71147479d6430d171f7c5b39e4e1

Har prøvd tigerbalsam, da tok hele ryggen kvelden omtrent... Var vel fordi jeg brukte halve boksen, trodde det omtrent var antarktis på ryggen.

Da går jeg over til neste produkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...