klaraT Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei! Har et lite problem med at mobilen slår seg av av og til, tror det kan være når den mister dekningen eller noe. Dette har skjedd noen ganger, og beleilig nok om natten så alarmen ikke ringer. Så, er det noe jeg kan endre på instillinger slik at den ikke skal slå seg av eller noe? Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Det finnes en egen tråd for 2X... Men, den telefonen har lenge vært plaget med dårlig software, som blant annet har ført til tilfeldige omstarter i tide og utide, full kræsj osv. Har du rootet telefonen? Det er absolutt å anbefale - nå har Cyanogenmod 9 nettopp kommet til Optimus 2X, og det er veldig digg, og er virker så langt veldig godt for min del. Se 2X-tråden for mer. Endret 13. februar 2012 av Sencured Lenke til kommentar
Scuirus Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvis du har Gingerbread (2.3.4) ville jeg ha reklamert på telefonen. Min er dønn stabil med 2.3.4, jeg har ingen erfaring med Froyo på 2x. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå