Gå til innhold

Hvordan ser dette vanvittige oppsettet ut?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For bergensere.....

...er vi ekstra prisgunstig. Du kan hente varene hos oss for prisene du ser på nettbutikken, og sparer da postoppkrav/forsendelse. Vi har ikke lager på Laksevåg, og alle varer må bestilles før henting. For å bestille legger man inn ønsket vare i handlekurven, går til kassen og velger at man skal hente varene hos oss. Du mottar en e-mail og SMS når varen kan hentes.

For resten av landet...

....er det desverre ikke lenger mulig å bestille varer for sending mot postoppkrav.

Lenke til kommentar

men hvis du har vært en god kunde over flere år så sender de i oppkrav

(hei,

vi sender egentlig ike ut i oppkrav desverre, men hvis du framdeles ønsker det kan jeg endre denne ordren til oppkrav?

Ha en forsatt fin dag!

-------------------

- Flexi Data Ans -

Kringsjåveien 121

5163 Laksevåg

-------------------

Johnny Eliassen)

Lenke til kommentar
diskettstasjon er alltid godt å ha, ikkje for å transportere filer med, men til oppstart, flashe bios, partition magic i dos og andre nyttige funksjoner.

Og den koster under en prosent av oppsettet hans. So....whats the big deal lissom?

Driver å snuser på det samme hk'et, men er litt usikker på hvilken ram jeg skal velge. Noen som kan fortelle litt om det, og ikke bare komme off-topicshit?

Lenke til kommentar

En liten ting. Siden du først skal kjøpe noe fra PSData så anbefaler jeg deg til å kjøpe et Hercules 9800pro kort der isteden for Sapphire sitt på flexidata. Du må ut med en 50 lapp i differanse. Vil nok tro det er verdt det for litt bedre/støysvak kjøling og for å ikke snakke om blått pcb og blå lazer led i vifta :D

Følger også med annen programvare enn med Sapphire kortet. Spørs hva du foretrekker, men jeg ville sverget til Hercules skulle jeg kjøpt rv9800pro i dag. Ikke at det er noe galt med Sapphire da. Har et selv og fungerer strålende.

Lenke til kommentar

Siden han skal overklokke kan han like så godt gå for en 2,4C. Denne har ca. like stort overklokkings potensial som 2,8C. Kjøp en 2,4C overklokk den til 3,2-3,5ghz og spar en tusenlapp :yes:

EDIT: Bruk tusenlappen på DDR 500 minne. Setter du bussen til 250mhz går minnet og bussen synkront, og du får bedre ytelse. :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...