Malways Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) *borte* Endret 29. desember 2012 av Malways Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Hvis du begynner på internatskole vil det sikkert få opp selvtiliten din og hjelpe deg med å bli flinkere til å bo med andre. I de fleste tilfeller hvor du er nervøs for å gjore noe, er det bare å gjøre det. Endret 13. februar 2012 av Skrillex 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lQle7N2M Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 En internatskole er nok et meget godt motmiddel mot sjenethet. Så jeg sier go for it. Bare vær instilt på at den første tiden kan bli litt vanskelig til du får tilpasset deg. Om det er et stort problem kan du muligens snakke med skolen om du kunne fått et alene-rom, da vil du alltid ha mulighet til å trekke deg tilbake om det skulle bli litt mye. Lenke til kommentar
Malways Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Takk for svar! Tror jeg skal søke jeg, så slipper jeg iallefall å angre at jeg ikke gjorde det Lenke til kommentar
Tom&Jerry Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Usikkerhet er noe du kan jobbe med selv og er ofte styrt av omgivelsene dine. Dersom du føler deg trygg på omgivelsene og ikke føler deg vurdert, så vil du også føle deg mer selvsikker. Søk! Ingen som sier at det å være sjenert er feil heller. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Takk for svar! Tror jeg skal søke jeg, så slipper jeg iallefall å angre at jeg ikke gjorde det Flott! Lykke til Lenke til kommentar
Nittutt Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du tok det rette valget. Lykke til! Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Høres smart ut lykke til, jeg er desværre litt for gammel for dette da jeg personelig har probelemer med å komme innenfor den sosiale muren på universitetet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå