Gå til innhold

Forslag til rimelig Gaming laptop

Anbefalte innlegg

Hei. Postet et innlegg som ikke var særlig bra formulert så jeg prøver på nytt.

Jeg kunne trengt litt hjelp til valg av en Gaming laptop, problemet er at prisen bør helst ikke overstride 10K, noen forslag? Sliter med kunnskaper om hardware til laptop generelt, så jeg setter stor pris på alle forslag som kommer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kjøpte denne pcen i dag, men er litt usikker på hvor bra det skjermkortet egentlig er:

Acer Aspire 7750G 17.3" HD+ LEDRadeon HD7670, Core i7-2670QM, 8GB RAM, 1TB HDD, DVD±RW, W7 Home

Prisen er 8.500 kroner på komplett.

Pcene du thomit linker til har alle enda bedre skjermkort med GTX560 eller GTX570 kort. Kortet på min pc er vel likt GT4xx?

noe rundt ett sted mellom GT540M og GT555M, litt vanskelig å si med ett så nytt grafikkort... uansett er er GTX 560M en god del kraftigere, og da mener jeg noe rundt 50% og GTX 570M er enda 10-15% kraftigere enn det igjen

synes du ga mye for den PCen der altså...

Lenke til kommentar

Hmmm...det er såpass forskjell på GTX560 og "mitt" kort. Enn så lenge er CIV 5 det nyeste spillet jeg har, så det bør vel gå. Men kjedelig om jeg plutselig får lyst på et nyere spill. Det bør vel funke på noen nye spill, i alle fall med medium innstillinger?

Men skjønner at det ikke blir BF3 med alt på MAX. (kanskje litt mye for en bærbar uansett?)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...