Latias Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Europa League 16-02-2012 Kl. 19:00 @ Amsterdam ArenA Vises på: TV2 Sport 1 / Channel 5 Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Blir det Giggs kamp nr 900? Nesten så eg håper han ikke starter. Kjipt med kamp nr. 900 i EL igrunn.... Endret 14. februar 2012 av Jotun Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 United.no melder at Giggs ikke er med i troppen til Amsterdam. Forresten blir også Berba igjen i Manchester. Kan tolke det som om han skal starte neste PL-kamp, men så gledelig er det neppe Lenke til kommentar
archanios Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Håpar vi kan gjere ein god figur i denne kampen, ettersom EL kan vere uvurderlig erfaring for ein del av dei yngre spelarane våre. Håpar vi får sjå Cleverley i løpet av kampen og det hadde heller ikkje gjort noko om vi kunne fått innpå Pogba i 20-25 minutt, men det vil nok vere veldig avhengig av resultatet. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 EL eller ikke, gleder meg veldig til denne kampen. SAF er veldig "på" det at han skal stille et sterkt lag. Når han har sagt tilsvarende tidligere har vel heller motsetningen vært tilfellet? Uansett, håper noe slikt: DDG Rafael Smalling Jones Fabio Valencia Carrick Cleverley/Pogba Nani Rooney Hernandez Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Jeg håper kampen blir brukt på spillere som trenger kamptrening. Tar det ikke tungt om vi ryker ut Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Helt uenig med Limbeck. Europaligaen er én av to turneringer vi kan vinne denne sesongen, og med City så sterke som de er i ligaen kan det godt hende at det er denne turneringen vi må sette vår lit til. Tett kampprogram er ingen unnskyldning lenger, vi er ute av begge de hjemlige cupene. To kamper i uka på det meste er noe som ikke bør være et problem for en bred United-tropp. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Kampprogrammet er alltid en faktor. Jeg synes vi bør satse alt på ligaen. Dette er en tittel på linje med LC og CS for meg. Ligaen er den hellige gral. Om vi nedprioriterer EL så kan det gi oss en fordel i ligaen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Hvorfor ikke bare avmelde oss fra alle cupturneringer ved sesongstart? Så kan vi satse fullt og helt på ligaen... 1 Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Pr i dag har ikkje vi ligakamp før vi skal møte Norwich den 26. Mtp at neste kamp mot Ajax er heime, så er det ikkje den voldsomme påkjenninga vi står ovanfor akkurat no. Eg ynskjer at vi skal ta denne turneringa nokonlunde seriøst, ikkje fordi den er så utrulig viktig, men rett og slett fordi det vil gje dei yngre spelarane våre mykje erfaring frå europeisk fotball, noko eg også trur vi vil sjå nytta av i ligaen etterkvart. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) Hvorfor ikke bare avmelde oss fra alle cupturneringer ved sesongstart? Så kan vi satse fullt og helt på ligaen... Det var ikke det jeg sa. Jeg sa at vi bør bruke denne turneringen til spillere som trenger kamptrening Endret 16. februar 2012 av Limbeck Lenke til kommentar
Crumpler Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 (endret) United: De Gea, Jones, Ferdinand, Evans, Fabio, Nani, Carrick, Cleverley, Young, Rooney, Hernandez. Benken: Amos, Smalling, Park, Scholes, Valencia, Welbeck, Pogba Ville heller hatt Smalling på høyreback og Jones inn for Evans i midten.. Endret 16. februar 2012 av The Red Knight Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. februar 2012 Jones, Fabio og Cleverley. Fy faen, gleder meg! Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Fyfaen for et studio. Kampanalyser basert på tilfeldigheter gjort av kunnskapsløse aper. Et brødhue av en programleder og. Mista litt av piffen, men det blir bra med match uten noe særlig nerver nå. Frykter at Cleverley må spilles inn i noen uker før han stråler igjen, dessverre. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Helvete heller. Har ikke passordet til onkels Mac, så får ikke installert seneste versjon av Silverlight så jeg får sett kampen. Bra typisk. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Koser meg med channel 5, en torsdags kveld. Love United <3 CLEVERLEY!!!!! Lenke til kommentar
archanios Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Det er så kjekt å ha sumo, så ein kan høre på dei fantastiske kommentatorane! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Cleverley spiller bra, men det går sååååååå sakkkkkkkkttttteeeeeeee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå