Mester7 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 jeg har blitt ganske god på noen utvalgte ps3 spill for tiden og jeg har tnkt på å begynne å recorde det lenge nå. men jeg har ingen peiling på hvilket(e) program jeg burde ha. noen som har en viss peiling på dette som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Actibus Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Visste ikke det fantes noen program til PS3 for dette, alltid sett for meg at de som lager filmer fra spillkonsoller kobler maskinen til f.eks en pc med video input.. Lenke til kommentar
Mester7 Skrevet 15. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2012 hvis dette er tilfelle, kan du forklare hvordan jeg skal gjøre dette? hvis du vet. Lenke til kommentar
h_var Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Du trenger en HD PVR (personal video recorder) Et er eksempel hauppauge sin som ganske mange bruker. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Lett å bruke og meget god kvalitet: http://www.youtube.com/watch?v=N9thEFQe3-Q&feature=related EDIT: Stort bilde, satt i spoiler. Endret 15. februar 2012 av LunaticFanatic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå