Gå til innhold

Jørgen blir ny moderator for forumet. Main target = fotball.

Anbefalte innlegg

Fotballdelen lider også av "jeg-har-vært-her-lenger-enn-deg-og-er-derfor-bedre-enn-deg-fenomenet". Selv har jeg vært en aktiv diskusjon.no-tråler i årevis, uten å selv bidra med innlegg. For noen få måneder siden våget jeg meg ut på e-slagmarken, men ble raskt møtt av en ekstrem elitisme. Et knippe utvalg av "veteraner" har en lei tendens til å se ned på nye deltakere. Dere vet selv hvem dere er. Motargumentet "hvem er du, egentlig?" har jeg lest så ofte at jeg har kommet ut av tellingen. I motsetning til "trollene", har de ovennevnte gjengangerne mye klokt å bidra med. De kan med andre ord når de vil. Mitt tips? Gå foran som et godt eksempel.

Må si meg 100% enig med dette innlegget, og spesielt den delen jeg quoter. Jeg syns det er direkte trist at tidligere bautaer som Manchester United-tråden blir kvalt av tulle innlegg fra gjengangerne som : "HEI GUTTA! HVOR PÅ BYEN SKAL VI MØTES?" Jeg vet at tråden for en tid tilbake godkjente dette, men slik den tråden er nå, gidder jeg ikke følge med på den engang. Det kan helt seriøst tas på PM!

Dette, samtidig som gjengmentaliteten syns jeg er direkte tragisk, og ødelegger debatten og trådene.

Og selvfølgelig, Grattis Jørgen!

Tusen takk. Jeg er enig med deg, og jeg har kanskje selv syndet på det punktet. Slike ting bør tas på PM, og selv om United-tråden er en café så har det ingenting der å gjøre.

Jeg håper at vi kan få orden på den delen av forumet igjen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...