Jarmo Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hepp! Etter en laaaaaaaaang tids vurdering og litt spionering i forumet har vi bestemt oss for å ta Jørgen inn som piskesvinger og klagemur for fotball-forumet. ^^ Vi ønsker Jørgen velkommen og vennligst behandle han pent. Mvh Jarmo 1 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Kjempeherlig avgjørelse! Jørgen er definitivt rett mann til å få fotballforumet på rett spor igjen. Lykke til! Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Gudd løkk. Med diverse løpende i gangene så blir du vertfall holdt opptatt fremover. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Så bra! Gratulerer med forfremmelse. Endret 13. februar 2012 av Slettet-w7DZlO15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Flott, fult fortjent og 100% riktig avgjørelse av ''the board''. En bruker som nærmest alltid leverer saklighet på forumet og er nesten helt uten suppoererbriller i utstyrsbeltet når han diskuterer. Gratulerer, Jørgen. Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Tror dette må være den best egnede moderator/admin/veileder ever på forumet. Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Flott. Dette blir bra. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Oh snap. Plutselig ble vi United-supportere enda mer mektige her på forumet, som om vi ikke var det fra før. Grattis Jørgen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jørgen er nok den beste kandidaten til denne rolla. Veldig fint at brukarane av fotballkategorien og er positive til han. Oh snap. Plutselig ble vi United-supportere enda mer mektige her på forumet, som om vi ikke var det fra før. Grattis Jørgen Er framleis Newcastle-supporter som admin. 6 Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Oh snap. Plutselig ble vi United-supportere enda mer mektige her på forumet, som om vi ikke var det fra før. Grattis Jørgen Er framleis Newcastle-supporter som admin. Det er jo det jeg sier. Vi United-supportere blir bare mektigere og mektigere. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Hva? Sist han var innom kontoret mitt så hadde han Liverpool-skjorta på seg.. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Rart Jørgen ble valgt, hva skjedde med mitt kandidatur?? Endret 13. februar 2012 av The Hoff 1 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Tror dette må være den best egnede moderator/admin/veileder ever på forumet. Absoutt. Har selv hatt en liten "disputt" med admins på mail de siste dagene der jeg faktisk foreslo blant annet Jørgen, Jefe, archanios, Nightkeeper (borte?) og noen til for denne jobben. Kult å se at den beste kandidaten ble valgt. Endret 13. februar 2012 av niko. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Gøy å se at det blir tatt imot positivt. Takker for alle gratulasjoner. Jeg skal forsøke å gjøre så godt jeg kan fremover. TSP fikset til og med problemet med å sende PM til meg; min dør - eller innboks - er alltid åpen. 2 Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Kunne ikke fått en bedre mod enn Jørgen. Grattis! Lenke til kommentar
Værktøy Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Fint for han da, er ikke så fotball interresert, men gratulerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå