Xenofil Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Bruker tapatalk på tlf min og har funnet alle favorittene mine bortsett diskusjon.no. Nå vet ikke jeg om Tapatalk kun støtter visse forumrammeverk el., men det hadde vært fett å kunne bla gjennom diskusjon.no i tapatalk Endret 13. februar 2012 av Xenofil Lenke til kommentar
-ɐMoԀ- Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Bruker tapatalk på tlf min og har funnet alle favorittene mine bortsett diskusjon.no. Nå vet ikke jeg om Tapatalk kun støtter visse forumrammeverk el., men det hadde vært fett å kunne bla gjennom diskusjon.no i tapatalk Ja, det hadde vært fint MEN jeg vil av en eller annen grunn tro at dem heller kommer med en egen reklame basert diskusjon app. Lenke til kommentar
Xenofil Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 Xda-developers har en egen forum app, både gratis m reklame og premium versjon. Denne er imidlertid basert på tapatalk, som betyr at det også kan brukes. Er lov å Håpe Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 12. mars 2012 Del Skrevet 12. mars 2012 Diskusjon.no har et meget, meget bra mobil-skin som jeg anbefaler alle å bruke. Det er et godt alternativ til Tapatalk, selv om jeg også egentlig foretrekker sistnevnte. Det er i alle fall mye bedre enn å bruke fullversjonen av forumet på mobil, i alle fall med de mobilbrowserne jeg har brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå