Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

BMW 5-serie - Deres mening?

handsome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Gikk over fra Volvo S80 til BMW 5 serie i april i fjor. Det var en oppgradering på absolutt alle måter. Bedre service hos (merke)verkstedet, mindre utgifter, bedre komfort etc. Jeg elsker den bilen :)

Lenke til kommentar

Ja, sånn sett kan jeg nok fortelle at 5-serie er en fantastisk bil. Kjøpte selv en rett før nyttår, fin julegave kan du si! Kjøre bil har blitt helt fantastisk etterpå, veldig inspirerende, kan dra ut å kjøre bare helt uten mål og mening.. Alle 5 serier er gode å kjøre forøvrig, en 10 år gammel BMW er like fin, noe du ikke kan si om en 10 år gammel billigbil.

Lenke til kommentar

Alle 5 serier er gode å kjøre forøvrig, en 10 år gammel BMW er like fin, noe du ikke kan si om en 10 år gammel billigbil.

Nåja, ikke helt enig i det. De er nok gjerne bedre enn snittet etter 10 år.

Da jeg skulle ha meg ny bil for snart to år siden var jeg bestemt på at jeg skulle ha enten Mercedes eller BMW. I løpet av noen måneder prøvekjørte og undersøkte jeg xx antall BMW og Mercedes. Det var C-klasse, E-klasse, 3-serie og 5-serie med alder fra 4-7 år. Det var stadig ett og annet som irriterte meg med de bilene jeg prøvde. Knirking, slitasje etc. Verste var en 5-serie som var 5 år gammel. Motor gikk ujevnt, klimaanlegget fungerte ikke tilfredsstillende, setevarmen fungerte ikke, bensinmåleren fungerte ikke, radioantenna fungerte ikke, og selger viste frem kvitteringer på 60 000 kroner på ting som var fikset siste året...

Det hendte med at jeg heller gikk til anskaffelse av en splitter ny Golf.

Lenke til kommentar

Minner meg om da jeg så på en eldre 5er fra tidlig 90tall. Selger hadde kvitteringer i hue og rævva, men noe er galt når flere vitale deler i motorrommet (les: radiator) var festet med strips og at bilen knapt gikk framover.

Pappa har en E60 525iat, veldig fin bil! Utrolig deilig å kjøre langtur med den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...