spamex Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei Jeg har ett litt irriterands problem med høytalerne. Det er alltid en låg skurrelyd, selv om jeg ikke spiller av noe lyd på pcen. Har Creative Gigawork T3. Håper noen kunne ha hjelpt meg, begynner å bli litt lei Lenke til kommentar
fenele Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har du testet med andre høytalere/headset? Hvis du bruker lydkortet på HK er det nok det som er problemet. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 14. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Har ikke testa med andre høytalere. Ja bruker lydkortet på HK. Det var ikke sånn de første månedene, det har blitt sånn de siste ukene. Endret 14. februar 2012 av WilliamMJ Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Bumper denne. Skurrelyden har blitt værre de siste ukene. Er den eneste måten å få vekk skurrelyden å kjøpe lydkort? Lenke til kommentar
fenele Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg ville gjort det, får mye bedre lyd også. Du kan prøve å oppdatere drivere hvis du ikke har gjort det. Evt bruke inngangene bak på PCen hvis du har brukt de foran. Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Okay, hvilket lydkort anbefaler du?(helst på multicom) Lenke til kommentar
Stian V.H Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 Jeg anbefaler Asus xonar D1.Koster ikke skjorta,har virtuel surround lyd som fungerer svært bra ved bruk av hvilket som helst stereo headset. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. mars 2012 Del Skrevet 3. mars 2012 (endret) Før du kjøper et skjermkort så kan det være greit å sjekke om problemet er forårsaket av noe annet? *Løse kabler? *Problemer med korrupt driver? Legg inn driverne til den integrerte lyden på nytt. *Får du samme problemet ved bruk av et headset? Hvis ikke kan det være selve høytalerne og da hjelper ikke et nytt lydkort. Endret 3. mars 2012 av Malvado Lenke til kommentar
spamex Skrevet 3. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2012 Før du kjøper et skjermkort så kan det være greit å sjekke om problemet er forårsaket av noe annet? *Løse kabler? *Problemer med korrupt driver? Legg inn driverne til den integrerte lyden på nytt. *Får du samme problemet ved bruk av et headset? Hvis ikke kan det være selve høytalerne og da hjelper ikke et nytt lydkort. Har ingen løse kabler, har sjekket og alle sitter. Har instalert ny driver. Jeg prøvde å koble høytalerne til mobilen og da skurra det ikke. Det skurrer også i headset. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå