bIsk0p Skrevet 13. mars 2012 Del Skrevet 13. mars 2012 Most Wanted er nok en av favorittene mine også, har prøvd å finne det til X360, men ikke funnet det til en pris jeg synes passer i forhold til alder o.l. U2 var det utrolig gøy å kjøre sponsorbilene i, bare cruise på motorveien og vente til vi ble 5 andre biler. Ellers er jeg uenig i at alt annet er søppel. Carbon, var også et bra spill. Undercover var noe dritt, jeg likte heller ikke HP 2010: Fikk altfor lett nye biler, styringen var helt på trynet, fremgangen var for rask. Manglet også en story. ProStreet hadde jeg mange timer med gøy, men som et NFS spill, så var det ikke så bra skal jeg innrømme. Det samme med Shift (og Shift 2 vil jeg tro) var bra spill, men ikke til arkade serien NFS. De eldre NFS-spillene synes jeg ikke noe om når jeg prøvde dem, men mulig at jeg var litt for ung når de kom ut og ikke helt forstod hva de betydde for bilspill-industrien...(?) Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2012 Bootcamp er hvis du skal ha Windows. Lenke til kommentar
LVS Skrevet 14. mars 2012 Del Skrevet 14. mars 2012 Korleis fungerer Boot Camp da? Er det slik at du deler opp hardisken, går macen seinare av d? Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 14. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2012 Nei, blir ikke tregere nei. Bootcamp fungerer slik at du installerer Windows på den, slik at du vet oppstart kan velge å starte maskinen i Windows OS eller OS X. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå