Gå til innhold

NFS Underground 2 - tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NFS serien har fått kreft og PS2 er utdatert. Nope.

Enig i at NFS serien er helt ræva nå, og UG2 og Hot Pursuit (Nyeste) er faktisk de eneste NFS spillet jeg liker.

PS2 er kanskje utdatert, men det er fortsatt gøy å spille UG2, GTA SA osv..

Endret av Skrillex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skulle ønske de kunne lagd Underground 3. Kontroller, tuning og fysikkmotor fra U2, løpsbaner fra U1, med åpen by selvfølgelig, DX11 grafikk, også med politi. Hadde også gjort spillet mer interessant om man faktisk kan ødelegge bilene og må betale for å reparere de.

Lenke til kommentar

Skulle ønske de kunne lagd Underground 3. Kontroller, tuning og fysikkmotor fra U2, løpsbaner fra U1, med åpen by selvfølgelig, DX11 grafikk, også med politi. Hadde også gjort spillet mer interessant om man faktisk kan ødelegge bilene og må betale for å reparere de.

Jeg er ganske lei hele undergrunnsgreia, men kunne gjerne tenkt meg noe alá Porche Unleashed med tuning, styling og alt det der. Eller Ferrari Unleashed. wub.gif

Endret av vikingkylling
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Hei :) Eg lurer på korleis du fekk dette til mac, har du lion? Savner dette spillet sjølv men har skiftet til mac og lite gira på å instalere windows bare for nfs u2...

Jeg fant det pirated. Kan sende deg link om du vil?

Har sitt den før, men fekk den ikkje til med lion? Men i tilfelle er vel boot camp assisten noe å bruke?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...