Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei! Tenkte å ta et PT-kurs i bali til høsten. Eneste problemet er at jeg ikke vet hvem jeg skal dra med! Jeg synes Gostudy så veldig profesjonelt ut. Spesielt treningsstudio der og selve hotellet ser helt sykt ut! Men jeg har hørt rykter om at Active Education er bedre? Hva er egentlig forskjellen, og hva er deres erfaringer? -Daniel Lenke til kommentar
Idakj Skrevet 29. februar 2012 Del Skrevet 29. februar 2012 AE ligger på andre siden av "byen" enn gostudy, og det er mye nermere de fine strendene og Kuta som er sentrum der alle drar ut. Hotellet som studentene bor på ligger vell på stranden noe som jeg annser som et stort pluss. Jeg var første kullet med PT studenter(høst 11) hos gostudy og selve innholdet i studiet var veldig rotete og vi ble "prøvekaniner" hos de. Treningsstudioet ligger 30 minutters kjøring i fra selve hotellet, der du må ta taxi eller benytte deg av skolens biler som går noen ganger om dagen. Jeg ble også veldig fasinert av bildene til hotellet, men bilder kan lyve vettu! Mye dyr og mugg i veggene på hotellet. Men gostudy ligger i seminyak som er et rikmannsstrøk på Bali, her er det stort sett bare luksuriøse butikker med norske priser. Hadde jeg valgt på nytt ville jeg valgt AE eller gateway(her kan du fikse bosted selv og mulighet for å leie scoter). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Irb8P5GEaM Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 (endret) AE ligger på andre siden av "byen" enn gostudy, og det er mye nermere de fine strendene og Kuta som er sentrum der alle drar ut. Hotellet som studentene bor på ligger vell på stranden noe som jeg annser som et stort pluss. Jeg var første kullet med PT studenter(høst 11) hos gostudy og selve innholdet i studiet var veldig rotete og vi ble "prøvekaniner" hos de. Treningsstudioet ligger 30 minutters kjøring i fra selve hotellet, der du må ta taxi eller benytte deg av skolens biler som går noen ganger om dagen. Jeg ble også veldig fasinert av bildene til hotellet, men bilder kan lyve vettu! Mye dyr og mugg i veggene på hotellet. Men gostudy ligger i seminyak som er et rikmannsstrøk på Bali, her er det stort sett bare luksuriøse butikker med norske priser. Hadde jeg valgt på nytt ville jeg valgt AE eller gateway(her kan du fikse bosted selv og mulighet for å leie scoter). Takk for svar! Blir AE jeg går for også Endret 1. mars 2012 av Slettet-Irb8P5GEaM Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå