Rolfemann Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Nytt sosialt nettsted vokser i rekordfart. Blir Pinterest det nye Facebook? Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har vært bruker en liten stund selv, men foreløpig har jeg ikke blitt helt frelst. Jeg ser imidlertidig at det stort sett er kvinnelige bekjente som bruker det mest. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Er det ikke nok med èn facebook? heh... Men hver til sitt altså. Jeg forstår meg personlige ikke bare på de som sitter på facebook hele dagen og finner det givende. -Stigma Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Genial. Den ser ut til å stemme ganske bra ja. Bruker egentlig de sosiale samfunn særs lite selv, kanskje med unntak av Twitter. Liker Google+ veldig godt, men brukermassen mangler dessverre. Dvs, de har konto der, men er innom en gang i halvåret. Omtrent som meg og FB. Lenke til kommentar
sinander Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Pinterest - Hva er det? En kort gjennomgang av hva Pinterest er og hva gjør det for bedrifter http://www.sempro.no/blogg/1207/pinterest/pinterest-hva-er-det/ Lenke til kommentar
daffyd Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Genial. Den ser ut til å stemme ganske bra ja. Bruker egentlig de sosiale samfunn særs lite selv, kanskje med unntak av Twitter. Liker Google+ veldig godt, men brukermassen mangler dessverre. Dvs, de har konto der, men er innom en gang i halvåret. Omtrent som meg og FB. Likte også den "infographics'en" ja :-) Men, når det gjelder Google+ så er jeg litt uenig med deg. Det er befriende at de færreste av facebook-vennene mine er på Google+. Slipper unna mye støy på den måten. Så på Google+ så følger jeg bare de som poster ting jeg syns er interessante, dermed er det mye større sjanse for at jeg "er lenge på Google+" istedenfor facebook. Facebook er jeg innom maks en gang i uka. Google+ daglig. Og så ofte som mulig :-) Og strøm'en min i Google+ er langt i fra tom. Dersom man lider av det problemet er det på tide at man legger til litt flere folk som produserer mye innhold... :-) Og om man bare skal legge til to stykker, så kan man jo starte med: Robert Scoble Mike Elgan Da får man fyllt opp strømmen sin ganske bra med en gang, og stort sett med høykvalitetsinnhold :-) Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Og strøm'en min i Google+ er langt i fra tom. Dersom man lider av det problemet er det på tide at man legger til litt flere folk som produserer mye innhold... :-) Egentlig ingen problemer det heller, men den store massen er ikke på Google+, selv om jeg saktens har nok folk der. Det er dog en del ting jeg savner, som f.eks bedre filtre for sirkler. Muligheten for å kunne kombinere sirkler for å finne "riktig" publikum f.eks. Lenke til kommentar
Dotten Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Kvinner mellom 18-34. En drøm for annonsører, så tjener nok fort penger på dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg