Empty Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Kjøpte akkurat noen lysdioder derfra, nærmere bestem 26, og det ble tilsammen 116.57,- og fikk i dag pakken. 242,- måtte jeg betale + at pakken var sendt som postoppkrav. Gjørde som det står i Elfa guiden på overklokking.no og valgte leverings måte som brev. Så derfor ringte jeg inn til Elfa og spurte hva som hadde skjedd, og fikk til svar at posten ikke klarte å levere via brev så derfor så sender Elfa alle sine pakker som postoppkrav. Det eneste positive er at de jobber med betaling via Visa slik at det blir billigere... Noen andre som dette har skjedd med eller er det bare meg? Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 hvis du leser guiden som står på hovedsiden på www.elfa.se/no så står det klart at privatpersoner KUN kan bestille via postoppkrav eller hente pakken selv i oslo... burde ikke komme som noen overaskelse.. hvis du bestilte via nettbutikken så skjørnner jeg ikke hvor du har brev-alternativet fra.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 21. august 2003 Del Skrevet 21. august 2003 Ting er nok litt endret siden jeg skrev den artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå