Gå til innhold

Råd til kjøp av smarttelefon - stor skjerm, mye sms og surfing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva trenger du den til ? Vil du ha stor skjerm eller liten ? Hva andre ting er viktig for deg ?

Du jeg trenger den til å tekste med dama mi ;) Helst veldig stor skjerm sånn at det er lett å bevege seg rundt. Helst så bra teksting muligheter som mulig, tekster MYE!

OG Surfing er VIKTIG!

Lenke til kommentar

Da jeg undersøkte hvilken telefon jeg burde velge, kom jeg frem til at Samsung Galaxy S2 var det beste valget for meg.

Den har litt større skjerm enn min forrige (Nokia N8), men likevel er S2 mye tynnere og lettere.

Å ha Nokia N8 i lomma oppleves nesten som en tung sten.

S2 merker jeg knapt at ligger der.

Dessuten ligger S2 bedre å hånda. Nokia N8 var så rund at den var lett å glippe.

Å skrive på S2 er mye lettere enn å skrive på N8. Den litt større skjermen gjør underverker.

Jeg anbefaler S2.

Batterilevetiden er ikke like god som N8, men holder til mitt bruk. Lader alltid om natta uansett.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Hva trenger du den til ? Vil du ha stor skjerm eller liten ? Hva andre ting er viktig for deg ?

Du jeg trenger den til å tekste med dama mi ;) Helst veldig stor skjerm sånn at det er lett å bevege seg rundt. Helst så bra teksting muligheter som mulig, tekster MYE!

OG Surfing er VIKTIG!

Stor skjerm = Galaxy Note

God teksting = fysisk tastatur = Nokia E7

Om du ikke liker fysisk og vil ha skjerm tastatur har du stort utvalg. Tastaturet til Android synes jeg er ræv-dårlig men du har seff gode muligheter til bedre tastatur på Android Market. Jeg er veldig glad i tastaturet på min iPhone men den har dessverre liten skjerm for enkelte. Jeg er usikker på hvordan tastaturet er på WindowsPhone.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...