Bodybuilder96 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei! Trenger hjelp med et mobil kjøp, har veldig lyst på iPhone 5 når den kommer ut. Men jeg vill høre hva andre mener? Hva slags mobil vill dere anbefale jeg sender mye tekstmeldinger. Jeg vill helst ha en smarttelefon! Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Maxie10 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Den beste jeg har hatt er samsung galaxy s2. Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hva trenger du den til ? Vil du ha stor skjerm eller liten ? Hva andre ting er viktig for deg ? Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvis bra tastatur og kjempebra facebook/twitterintegrering er viktig, mener jeg windows phone er for deg. Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvis bra tastatur og kjempebra facebook/twitterintegrering er viktig, mener jeg windows phone er for deg. På den ene Windows telefonen får du til og med en Xbox 360 Slim gratis, selv om mobilen bare koster 3k uten abonnement. Lenke til kommentar
Bodybuilder96 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Hva trenger du den til ? Vil du ha stor skjerm eller liten ? Hva andre ting er viktig for deg ? Du jeg trenger den til å tekste med dama mi Helst veldig stor skjerm sånn at det er lett å bevege seg rundt. Helst så bra teksting muligheter som mulig, tekster MYE! OG Surfing er VIKTIG! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) android og wp passer da. selv foretrekker jeg wp pga integreringen av fb/twitter, bl.a. kan nevne at jeg bruker lumia 800 nå har hatt sgs2 tidligere. Endret 13. februar 2012 av Slai Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Da jeg undersøkte hvilken telefon jeg burde velge, kom jeg frem til at Samsung Galaxy S2 var det beste valget for meg. Den har litt større skjerm enn min forrige (Nokia N8), men likevel er S2 mye tynnere og lettere. Å ha Nokia N8 i lomma oppleves nesten som en tung sten. S2 merker jeg knapt at ligger der. Dessuten ligger S2 bedre å hånda. Nokia N8 var så rund at den var lett å glippe. Å skrive på S2 er mye lettere enn å skrive på N8. Den litt større skjermen gjør underverker. Jeg anbefaler S2. Batterilevetiden er ikke like god som N8, men holder til mitt bruk. Lader alltid om natta uansett. Endret 13. februar 2012 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Svigermors drøm Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hva trenger du den til ? Vil du ha stor skjerm eller liten ? Hva andre ting er viktig for deg ? Du jeg trenger den til å tekste med dama mi Helst veldig stor skjerm sånn at det er lett å bevege seg rundt. Helst så bra teksting muligheter som mulig, tekster MYE! OG Surfing er VIKTIG! Stor skjerm = Galaxy Note God teksting = fysisk tastatur = Nokia E7 Om du ikke liker fysisk og vil ha skjerm tastatur har du stort utvalg. Tastaturet til Android synes jeg er ræv-dårlig men du har seff gode muligheter til bedre tastatur på Android Market. Jeg er veldig glad i tastaturet på min iPhone men den har dessverre liten skjerm for enkelte. Jeg er usikker på hvordan tastaturet er på WindowsPhone. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå