Gå til innhold

Activision i tenkeboksen, hva blir det neste Call of Duty?

Gjest Slettet+981287349

Anbefalte innlegg

Har kjøpt mitt siste COD på release, nå sskal jeg ha vett til å vente på feedback fra online spillere, ingenting jeg angrer mer på enn å kjøpe hardened edition av MW3, sluttet å spille kort tid etter release.

For min del kan de bare slippe nye kart til MW1, det spillet fungerte i det minste online.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mw3 mangler en hel del, men det verste er kartene. Ingen av de ga meg noe særlig glede av å spille og veldig mange var fryktelig trange. Skjønner at de skal lage et hurtig skytespill, men det synes å være det eneste gode argumentet cod fanboys klarer å komme med.

Jeg likte mw2 svært godt, og der var det utrolig gode maps. Spilte det utrolig mye en periode og spiller det nå og da idag også. Likte Quarry, afhgan, terminal, Skidrow(dette elsket jeg). I mine øyne var dette det siste virkelig gode Cod spillet, kun slått av sine forgjengere(minus cod 3 ofc).

Salgstallene viser jo at de har funnet oppskriften på noe helt konge i mw3, men jeg tror mw3 hadde solgt bedre om det hadde blitt lagt mer tid og energi inn i å lage noe nyskapende.

Lenke til kommentar
jeg skjønner heller ikke hvorfor man skal fjerne PP90 ol. Er da alltid noen våpne som er bedre en andre, men til ulike formål.

PP90 er altfor bra. En med lyddempa pp90 kan fint ta ut 3 spillere som med hver sin UMP (uten lyddemper) skyter på vedkommende. Jeg kunne brukt wallhack, og fortsatt blitt eid av pp90. Veit i praksis hvor folk er pga. lyd (nesten som wallhack altså), og blir likevel drept av pp90 HVER gang. Sleng på at folk kjører det med steady aim og de er nærmest uovervinnelige. Kun en spiller med ekstremt dårlig reaksjon kan tape en duell med dette våpnet. Kun FMG9 akimbo er egna til å kjempe mot pp90, og vice versa, da de begge er latterlig kjappe. Andre våpen i spillet er ok, bortsett fra at snipere er shotguns i praksis.

Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det blir ny grafikkmotor, ikke før neste generasjon konsoller. Motoren de bruker nå er såpass utprøvd og bra på konsoll, med mulighet for 4player spilscreen. Det får du ikke på bf3. Fokuset for cod serien ligger på konsoll, der henter de mest penger. Fks. at elite kun finnes på konsoll.

Hadde vært flott med ny grafikkmotor, men jeg tror ikke det er realistisk.

Jeg tror de går tilbake til endel av det som fantes i black ops, med dårligere secondary, bedre spawn system, osv. osv.

Noe som virkelig hadde vært kult, og jeg tror kunne fungert bra var et call of duty plassert ca. 50-60 år i fremtiden. Med endel helt unike våpen og noen modifikasjoner av våpen som eksisterer nå. Ingen laser våpen ala star wars med andre ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...