Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 De siste årene har COD serien holdt seg til den samme oppskriften, med en tildels fengende og action fylt singelplayer til en kritiker rost multiplayer. Det siste spillet i serien under navnet Call of Duty: Modern Warfare 3 har fått meget blandet kritikk, derav mye er negativt. I det nye spillet var det ikke mye innovasjon, heller en avsluttning(?) på Modern Warfare serien. Spillets grafikk motor begynner å bli ganske utdatert i forhold til dagens standarder. Vi kan se at andre spill som f.eks Battlefield 3 og Crysis 2 er ganske nyskapende, med det noen vil si er verdens beste spillgrafikk. En av Activision's sjefer uttalte seg følgende: "Neste Call of Duty vil bringe meningsfylt innovasjon til serien." Personlig syns jeg Call of Duty begynner å bli ett skip som tar inn for mye vann og begynner saktre å synke. Vil Activision gå i samme fella å spe ut ned Call of Duty titler i samme motor, eller vil vi få ett helt nytt spill med ett helt nytt konsept med ny grafikkmotor? Hva mener dere? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg tipper det kommer en ny Grafikkmotor. Noe annet kan de ikke gjøre (uten å bombe totalt da). Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Får håpe de går over på Unreal 4 Ser ganske nydelig den iflg teasern... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg tipper det kommer en ny Grafikkmotor. Noe annet kan de ikke gjøre (uten å bombe totalt da). Jeg tenker at visst de ikke kommer med en ny grafikkmotor vil folk rett å slett bli lei, å at spillet i verste tilfelle flopper. Får håpe de går over på Unreal 4 Ser ganske nydelig den iflg teasern... Har du trailer til den nye teaseren? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Oooooops, den var av UE3... Men UE4 skal visstnok avdukes i år http://bit-tech.net/news/gaming/2012/02/13/epic-unreal-engine-4-2012/1 Nevnes i artikkelen rykter om konsolleksklusiv, dette er vel høyst usannsynlig...? Høres jo rimelig saftig ut. Endret 13. februar 2012 av Kakeshoma Lenke til kommentar
MrL Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Nye CoD hadde abselutt trengt en overhauling på graffikkfronten hvis de skal hamle opp med BF3, MW3 blir jo smør i forhold.. Endret 13. februar 2012 av MrLG Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Oooooops, den var av UE3... Men UE4 skal visstnok avdukes i år http://bit-tech.net/news/gaming/2012/02/13/epic-unreal-engine-4-2012/1 Nevnes i artikkelen rykter om konsolleksklusiv, dette er vel høyst usannsynlig...? Høres jo rimelig saftig ut. UE4 konsollekslusiv, når de i samme artikkel nevner: Speaking at the DICE 2012 summit, Epic founder Tim Sweeney claimed that his company's next-generation gaming engine will require consoles ten times the power of the current generation in order to run at its maximum capabilities. Jeg tviler. Next gen konsollene blir kraftigere, men ikke så mye kraftigere. Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Så lenge de bringer Zombies tilbake så driter jeg i hvordan resten av spillet er. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 jeg mener at neste Call of Duty bør treffe et stort isfjell å ta med seg Bobby Kotick, han er kaptein å skal være med skuta ned. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Ingen tvil om at Bobby Kotick vet hvordan man skal melke kua for å si det slikt. Noe annet dere håper på å se i nye COD? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Bare så synd melkinga til bobby ikke er bærekraftig. Lenke til kommentar
untouch4ble Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Hadde virkelig satt stor pris om de hadde satset på et nytt WW2 spill igjen, det var slik jeg ble kjent med Cod. Og samtidig ikke spy ut et nytt spill hver gang november kommer. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Så lenge de bringer Zombies tilbake så driter jeg i hvordan resten av spillet er. Zombies er eid av Treyarch, og dersom det dukker opp, kommer det nok i Black Ops 2 til høsten/vinteren, som allerede er bekreftet. Her snakkes det om Activisions neste spill i 2013. Selv vet jeg ikke hva jeg forventer lengre, mistet helt troen på Activision egentlig. Uansett er det i tillegg spill som egner seg for konsoll, og det virker som om Bowling og co har vinket kraftig farvell til PC-gamerne for lenge siden. Ikke fikk vi Elite engang, noe som bare er patetisk. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Du er helt på bærtur. Alle CoD-spill er gitt ut av Activision. Du blander med Infinity Ward. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hadde virkelig satt stor pris om de hadde satset på et nytt WW2 spill igjen, det var slik jeg ble kjent med Cod. Og samtidig ikke spy ut et nytt spill hver gang november kommer. På en måte syns jeg WW2 spillene har fått vist sitt, men samtidig har jeg lyst å se mer. Black Ops ble litt overkill imo, samme med Modern Warfare serien, historien i det første spillet var meget bra, andre ok, og tredje en ren action/Bruce Willis stil. Ikke fikk vi Elite engang, noe som bare er patetisk. Elite er egentlig noe dritt, Activision prøver å klemme mest penger ut av folk igjennom en tjeneste, 300kr er ikke verdt det. Lenke til kommentar
Sanchez_ Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Du er helt på bærtur. Alle CoD-spill er gitt ut av Activision. Du blander med Infinity Ward. You're right, det gjør jeg. Eller, i første setning hvertfall. I avsnitt nummer to kan det virke som om jeg har en anelse om hva jeg snakker om... Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Bortsett fra at Robert Bowling jobber for Infinity Ward og ikke har noenting med Activisions neste CoD å gjøre, så kan du ha noe rett, ja. Lenke til kommentar
Dellers Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 (endret) Skal kopiere litt fra MW3-tråden. Dette er MINIMUMS-kriterier for at jeg skal titte på et fremtidig COD-spill, og i tillegg må jeg ha forandringer i konseptet og ny motor. Absolutte krav er at de: * Fjerner deathstreaks * Fjerner akimbo maskinpistoler * Fjerner PP90 eller lignende våpen som er altfor bra * Fjerner QS, og gjør snipere tyngre. Det blir for dumt når man løfter opp, sikter inn og skyter raskere med en sniper enn en liten pistol. * Designer vesentlig flere enn 0 baner i retning Wasteland, Derail og Afghan fra MW2 - store, flotte og lite rotete baner * Lager et RETTFERDIG win/loss-sytem. Jeg har sikkert 200 losses som følge av hosts som er umulige å koble til eller som detter ut. Hvorfor skal man få et tap for en runde som ALDRI HAR FUNNET STED? Man bør også kun få W/L for hele runder. * Går tilbake til tankegangen fra MW2, der god ping faktisk ikke(!) var en ulempe * Lar folk se hvem som er host, dersom de på død og liv ikke kan ha dedikerte servere. * Lager et skikkelig system for å ta seg av juksepaver på PC, om de så må gjøre alt manuelt. At enkelte juksepaver kan holde på i månedsvis uten å miste tilgangen til spillet er uholdbart. I MW2 er det også ekstremt mange servere som er så modifiserte at de også begynner å rote i filene på spillernes maskiner. * Får inn mulighet til å justere FOV på PC-versjonen. Slik det er i COD nå blir man kvalm og får vondt i hodet etter relativt kort tid. * Bedre spawnsystem! * Gjør det mulig å spille uten av russere. De enten jukser eller lagger, og ødelegger spillet enten det er frivillig eller ei. 95% av jukserne kan lukes ut ved at de får egne servere. * Rettferdig system for lagoppdeling. Det er ikke gøy å få 30 kills og 5 deaths i hver runde av TDM, og likevel tape alle rundene. Usikker på care package. Utrolig irriterende når en spiller får en streak på 3 som gjør at laget deres vinner til tross for at vi eier dem. Rewards bør stå i forhold til streak, og ikke som en loddtrekning. Endret 29. februar 2012 av Dellers Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 28. februar 2012 Del Skrevet 28. februar 2012 Jeg har spilt MW3 i ca 1 time tilsammen angrer skikkelig på kjøpet. Black Ops som alle klagde på når det kom er mye bedre enn Mw3 og det har jeg begynt å spille igjen Grafikken til COD syns jeg er helt ok. ikke på høyde med bf3 og crysis men den er nesten godkjent. Jeg syns de burde komme med et nytt WW2 eller WW1 spill før jeg kjøper noe fra dem igjen. Imens storkoser jeg meg med Bf3 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 1. mars 2012 Del Skrevet 1. mars 2012 Synes faktisk black ops var mye morsommere enn MW3, enig mye av det Dellers sier med unntak av at jeg ikke merker så mye til cheating osv iom at jeg spiller på konsol, jeg skjønner heller ikke hvorfor man skal fjerne PP90 ol. Er da alltid noen våpne som er bedre en andre, men til ulike formål. Men fjerning av deathstreaks, samt gjøre killstreaks litt vanskeligere å få, når killstreaks stacker i tillegg til at man får for å cappe flag ol. blir det litt for mye synes jeg. Synes heller ikke support killstreaks bør gi deg noe som kan drepe andre, stealthbombers osv. Ellers syns jeg spillet er litt for rotete med spawns osv, vet ikke om det kanskje bare er jeg som ikke har spilt nok, men klarer liksom aldri ha kontroll på folk rundt meg og blir drept bakfra ofte, slik var det ikke BO. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå