Gå til innhold

Finnes Microsoft IntelliMouse Explorer v.1 til salgs lenger?

Anbefalte innlegg

Musen min begynner å bli ekstremt gåen (en "gammel" intellimouse v 1). Jeg liker ikke helt den nye (v 3) og lurte på om det var noen webshops eller butikker som faktisk solgte denne gamle modellen fremdeles.

her har vi bilde av vår gode venn:

3171.jpg

Takker for evt. svar,

sineTwo :yes:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Uheldigvis er den ekkel og har en knapp på hver side - hvordan det vil funke ANER jeg ikke. Kan hende jeg får vende meg til v.3 :shrug:

eh, nei. v3.0 er ganske lik 1.0 i utforming, bortsett fra at den er smalere, høyere, og tommelknappene er mindre. knappene er forøvrig plassert helt likt.

Vel, jeg mente forsåvidt 1.1 mot 1.0 :)

Men 3.0 er lik, men den er faktisk lavere, virker mer flat også, liker å spille med min trofast 1.0, men det ser ut til at den går --> HELL nå. Så jeg får vel vurderer å kjøpe en 3.0.

Takk for hjelpen :wink:

Lenke til kommentar
Uheldigvis er den ekkel og har en knapp på hver side - hvordan det vil funke ANER jeg ikke. Kan hende jeg får vende meg til v.3 :shrug:

eh, nei. v3.0 er ganske lik 1.0 i utforming, bortsett fra at den er smalere, høyere, og tommelknappene er mindre. knappene er forøvrig plassert helt likt.

Vel, jeg mente forsåvidt 1.1 mot 1.0 :)

Men 3.0 er lik, men den er faktisk lavere, virker mer flat også, liker å spille med min trofast 1.0, men det ser ut til at den går --> HELL nå. Så jeg får vel vurderer å kjøpe en 3.0.

Takk for hjelpen :wink:

Hva med denne : http://bruktmarked.hardware.no/marked/?db=...query=retrieval

Lenke til kommentar

gthomass: Den var musen var jo ikke helt samme (trådløs og helt annen form).

SineTwo: Jeg har ikke sett den musen i butikken på lenge (produseres helt sikkert ikke lenger), men intelli v3 har jo helt samme form (og sikkert bedre dpi). Ser ut som at den eneste utseende-messige forandringen er tommelknappene.

Hvorfor liker du ikke intelli v3 forresten?

Lenke til kommentar

Hvis musa di begynner å krangle bør du huske på at den ble solgt med noe som M.S. kalte Extended lifetime warrianti (+/- noen skrivefeil)

Iallefall er dette en fem års garanti fra M.S.

Har akkurat vert igennom dette med Telehuset. Har fått ny.

Ingen hadde noensinne hørt om dette, ikke heller importør (men det har de nå).

Har du fortsatt kvitteringen så lykke til, det er på tide at de oppfyller de garantiløftene de vifter med når de selger. :evil::evil::evil::woot:

Lenke til kommentar

Wow, fett :)

Problemet er at jeg har en optisk 1.0 som jeg kjøpte hos komplett (MEGET lengesiden).

Jeg får sjekke om de har kvitteringen inne - etter alle tusenlappene jeg har kasta bort der bør de ****** meg ha en database over det jeg har kjøpt.

Lenke til kommentar

Hehe, nei det er noe med det.

Har selv en v.3 og er meget godt fornøyd, eller rettere sagt, den avgikk med døden tidligere i kveld :roll:

Levetiden på disse skapningene har for mitt vedkommende vært elendig. De ryker etter et år, og da er det bare å bytte inn til ny :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...