Slimda Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hvordan føles det å være i lag med en nestenpedofil?!? Hvordan føles det å fremstå som en tulling? De har vært gift i 15 år, og det er da ikke så dårlig? Er mange forhold som har vart mindre... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg var 16år d jeg traff min mann, han var 28, idag er jeg 31, gift og 3barn har vi og Postet av anonym: a188430e9d9077ecfd60014f6853bfef Grattis! Kanskje litt ot, men jeg tar sjansen fordi jeg har lurt på dette lenge. Jeg har erfart at kjenninger som har forpliktet seg med familie i tenårene (før de var ferdig med ungdomstiden) har senere i livet plutselig forlatt familien sin og gått tilbake til tenåringstadiet og levd ut opplevelser som egentlig hører puberteten til. Er det sånn for jenter og, mon tro? Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Det kan være flere årsaker til det. Men fordelen med å bli ferdig med ungemas tidlig, er at da har man hele sitt voksne liv i "frihet". Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Det kan være flere årsaker til det. Men fordelen med å bli ferdig med ungemas tidlig, er at da har man hele sitt voksne liv i "frihet". Det er mange som mener at er man først blitt foreldre - så henger det ved hele livet ut. Når jeg besøker min 74 årige far (selv er jeg 50) - behandler han meg som jeg enda er "minstegutten". Ganske fornøyelig, synes jeg, også forhindrer det at man får for meget lyst til å bli der for lenge ... Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Man er alltid en forelder, men mine foreldre iallefall klarer å behandle meg som et voksent individ. Det skumle er vel at Pappa har flere fester enn hva jeg har. Lenke til kommentar
LillCherry Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg, som mor, ville klikket vinkel om min datter i en alder av 15 kom hjem med en mye eldre fyr! Od det fordi jeg snakker av erfaring! Da jeg var 15 var jeg selv med en som var mye eldre (vil ikke si nøyaktig.) og har ikke angret på noe så mye i hele mitt 20 år gammle liv! Det er så såre lett å bli dratt ut av ungsomslivet og inn i et voksenliv man ikke vil leve i enda. Og det merkes kanskje ikke så lett for den eldste, men det merkes for folk rundt jenta. Jeg sier NEI og atter NEI! Spiller ingen rolle om hun styrer farten... Du var 10 år gammel da hun såg dagens lys på fødestua! Sammenlign hvor du var i forhold til henne opp igjennom tiden, og du vil merke at det blir ille... Når du var 16 og fikk luftet deg, så gikk hun i 1 klasse... Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Hvordan føles det å være i lag med en nestenpedofil?!? Hvordan føles det å fremstå som en tulling? De har vært gift i 15 år, og det er da ikke så dårlig? Er mange forhold som har vart mindre... Hvordan føles det å ikke ta ironien? De andre innleggene min her sier ca det motsatte Endret 18. februar 2012 av Pseudopod Lenke til kommentar
aKopperud Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg ble sammen med en 17 åring, jeg er 22. Dette ble uglesett i venneflokken, men nå som hun er 18 ser jeg ikke noe problem lenger. selvom det er 4,5 år i mellom oss. 10 år er altfor mye imo. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 De er sikkert bare misunnelige på deg, fordi når vennene dine blir 30 så har de ei dame som også er 28-30 år gammel, mens din jente da kun vil være i midten av 20-årene. 1 Lenke til kommentar
Nihilist1 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Jeg rota med 17 åring som 25-åring. Hun var fin og god, hu. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Dere må virkelig lære dere forskjellen på pedofil, hebefil og heterofil... Hebefili referer til en seksuell preferanse og tiltrekning til enkeltpersoner som er mindreårige og i de første årene av puberteten, vanligvis aldrene 11 til 14 år.Dette er et lite utbredt begrep, og mange hebefile blir feilaktig omtalt under det mer utbredte begrepet pedofile som beskriver tiltrekning til mennesker som er pre-pubertale, altså ca. før de er 11-12 år, men som gjerne blir brukt for alle som tiltrekkes av mennesker under den seksuelle lavalder. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Og så jeg som trodde at det var så enkelt at biologien "tvinger" hankjønnet til å hele tiden finne nye brukbare "produksjonsenheter" for å videreformidle egne gener, og de som er mest brukbare er de jomfruelige, selv om de skal du jaggu lete lenge etter i dag ... Edit: BTW: Hvem er det som tør være ærlige og si hva de egentlig og instinktivt "tenker" når de ser en deilig "jomfru". da tenker jeg på de første sekundene av "åpenbaringen", før fornuft og oppdragelse slår inn? Endret 18. februar 2012 av Bruker-95147 Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Dere må virkelig lære dere forskjellen på pedofil, hebefil og heterofil... Hebefili referer til en seksuell preferanse og tiltrekning til enkeltpersoner som er mindreårige og i de første årene av puberteten, vanligvis aldrene 11 til 14 år.Dette er et lite utbredt begrep, og mange hebefile blir feilaktig omtalt under det mer utbredte begrepet pedofile som beskriver tiltrekning til mennesker som er pre-pubertale, altså ca. før de er 11-12 år, men som gjerne blir brukt for alle som tiltrekkes av mennesker under den seksuelle lavalder. Er ikke så lett, når du blir kalt pedofilitilhenger for å påpeke det. Men jeg prøver. 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Er ikke så lett, når du blir kalt pedofilitilhenger for å påpeke det. Men jeg prøver. Slappa! Dine tanker og følelser gjør deg ikke til ett dårligere menneske - bare dine handlinger gjør Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Hadde bare flere vært av din oppfatning . 1 Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 19. februar 2012 Del Skrevet 19. februar 2012 Dropp det for din egen skyld. Om dere har sex eller ikke, forholdet kommer kanskje til å vare i et par måneder. Ryktet ditt kommer lett til å vare et par år. Og du kommer til å bli beryktet, utstøtt og forhatt av familie, venner, bekjente og ukjente. Hun er ikke et barn slik som mange her skriver, men hun er likevel i en uakseptert alder. Ikke alle hadde engang godtatt det om hun var 18. Vent noen år og se hva som skjer. Lenke til kommentar
Mr. Lurk Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Du kan la meg få hun 4 Lenke til kommentar
Yoshii Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Dama mi var 14 når vi ble ilag, jeg var, vel, jeg var ikke en teenager lenger iværtfall, ingen av mine venner så på det som noe rart, vi er enda ilag idag 5 år. Lenke til kommentar
Sexpert Skrevet 22. februar 2012 Del Skrevet 22. februar 2012 Dama mi var 14 når vi ble ilag, jeg var, vel, jeg var ikke en teenager lenger iværtfall, ingen av mine venner så på det som noe rart, vi er enda ilag idag 5 år. For mye fordommer og for mye intoleranse i dagens samfunn. Eller kanskje det er pur misunnelse når folk ikke kan akseptere aldersforskjeller som dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg