knosemjau Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei, vi har en maskin med W7 som styrer alt mulig i huset. Jeg vil nå gjerne se hvor lenge den har vært på, og lurer på om det finnes en måte å få svar på det? En type automatisk logg? Jeg fant noe sånt på en XP-maskin en gang, men husker ingenting om fremgangsmåten... Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Uptime.exe eller kjør denne kommandoen fra et dos ledetekstvindu(cmd) net statistics server Lenke til kommentar
helsten2 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Se her, f.eks.: Check Windows 7 Uptime Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Supert, takk for tipset! ...er det tilfeldig at to blå Hollywoodvesener kom med de gode svarene? Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 17. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2012 Finnes det også en måte å se akkumulert oppetid, siden maskinen er kjøpt? Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Oppetid med Windows 7: Task Manager -> Performance tabben. Det står det Up Time. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Finnes det også en måte å se akkumulert oppetid, siden maskinen er kjøpt? SMART software kan vise timer kjørt på diskene dine. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Finnes det også en måte å se akkumulert oppetid, siden maskinen er kjøpt? Om du ikke har slettet systemloggen, så kan Everest lese av total oppetid siden forrige reinstalasjon eller siden sist du slettet systemloggen. Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 18. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2012 (endret) Ccleaner tar seg nok av systemloggen? Takk for tipsene! Hvilken av disse "SMART software"-godbitene er det jeg skal ha? Virker jo som om det er presentasjonssoftware for lærere? Endret 18. februar 2012 av knosemjau Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå