Meesjol Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Finner mange tråder her om råd og tips ang gaver m.m fra MANN til kvinne. Nå har det seg slik at jeg vil gjøre noe for mannen min .. Jeg trenger tips når det gjelder gave og noe å gjøre Vi har nylig giftet oss og dette er første valentines dagen vår etter vi giftet oss Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Bortsett fra noe seksuelt så er vel de fleste menn hektet på gadgets, biler, musikk, data, fotball osv. Spillkonsoller osv er alltid populært. Det er mye erotisk du kan gjøre. Endel venner har tatt aktbilder og gitt som gave. SPA opphold med massasje funker om du er mann eller kvinne. Fotballtur med gutta eksluderer jo deg, men er populært. Det er jo også ølkurs med prøvesmaking osv som endel liker. Konserter, osv. Hva liker han? Lenke til kommentar
nomore Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Mitt beste forslag: kjøp en valentines gave til deg selv. Så lager du et kort hvor du skriver "Happy valentine! Ikke tenk på noe valentine opplegg. Eg fikser selv det eg vil ha. Elsker deg!". 1 Lenke til kommentar
Meesjol Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Bortsett fra noe seksuelt så er vel de fleste menn hektet på gadgets, biler, musikk, data, fotball osv. Spillkonsoller osv er alltid populært. Det er mye erotisk du kan gjøre. Endel venner har tatt aktbilder og gitt som gave. SPA opphold med massasje funker om du er mann eller kvinne. Fotballtur med gutta eksluderer jo deg, men er populært. Det er jo også ølkurs med prøvesmaking osv som endel liker. Konserter, osv. Hva liker han? Han elsker band som In Flames, Opeth og Korn Han er også en stoor fan at spill på data og playstation.. Så det har du rett i. I 2008 var vi på festivalen Hove i Arendal, siden det har han mast vært år om at vi skal dra. Vet det er noen band der han liker veldig godt. Kanskje det er noe ? Lenke til kommentar
Gjest medlem-82119 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hove festivalpass høres ut som en fin ide. Eller infernofestivalen i påsken. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg kjøpte 4-dagers pass på Infernoen. Det falt i smak, for å si det sånn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå