Gå til innhold

Age of Decadence - Steam Early Access nå

Anbefalte innlegg

Tror min neste blir en merchant seinere i dag og setter alt i INT og CHA, men hopper over trade og satser heller på persuade og crossbow (samt litt DEX for den da). Må jo ha crossbow!.

Edit: Varte ikke lenge før jeg ble litt overmodig. :p4c54214999.jpg

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah, dette er herlig. Morsomt å prøve å gjøre quests på totalt forskjellige måter. Må snart prøve en annen klasse også. Min Loremaster har tatt kvelden en del ganger. men også fått til en av "sluttene" på demoen. Prøver å se hvilke andre "slutter" jeg kan få her nå. (Om jeg overlever så lenge da :p )

Utrolig deilig å spille et ordentlig RPG igjen, og spesielt et som ikke behandler spilleren som om han/hun er helt idiot.

Lenke til kommentar

Er det noen som har klart del to av imperial guard quest line med å banke alt og alle? Jeg får grisebank som Mercenary gang på gang på gang.

Klarte å banke opp hele den bandittleiren engang da! Gikk ikke like bra da jeg prøvde å banke opp alle i den gruva.....

Lenke til kommentar

Så jeg gjorde bandittleiren på nytt i går, med stil denne gangen.

Klarte også del to av Imperial questlinja i går, vel å merke med å klare en intelligence roll, men deretter feile charisma-testen, slik at jeg endte opp med å gå toe to toe med to uber-guards. Hjalp med DR 11 på rustningen, rundt 50 block og største skjoldet da, slik at jeg bare stod der og tok i mot slag til resten av gjengen tok hånd om bueskytterne i andre etasje......

Hadde tenkt å prøve å banke gruva nå, men er innesperret i Barracks, fordi jeg blir tvunget til å ta del tre i Imperial questlinja?! Makan! Demoen slutter vel før jeg kommer ut. :p

Lenke til kommentar

DR11 liksom...skjønner ikke hvordan du har fått til det! Har vel jernrustning med DR6, jeg. Dvs blir lett banket av bandittbuemenn.

Fristet til å gi standard sword/block merc'en min en pause (altfor balanserte skills, så dårlig både i combat (*) og utenom) og heller satse på en frekkas 2hnd dodge mann uten cha. Veldig fristet. Må bare bestemme meg mellom scimitar eller hammer/øks. Spyd er dessverre enhåndsvåpen, om ikke det er tohåndsvarianter også da. Jeg frykter han blir raskt pilmat.

(*) Kommer langt med bra block da, når øksefolk ikke ødelegger både standardskjoldet ditt og reserven...

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar

Skuffet over at demoen er ferdig etter jeg har fullført Boatmen of Styx oppdragene. Så frem til å besøke bandittcampen med mine nye ståldolker (3 forskjellige!) og stålrustningen. For ikke å snakke om gruva. :(

Skulle vært en måte å ikke måtte gå rett på siste Styx oppdrag etter nest siste. Var jo masse igjen i demoen. Deppa nå jo!

Edit: Sluttinventory da.

Endret av Godsaker
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Gjett om denne skal testes i dag da! Masse interessante forandringer.

Fullførte jo bare Assassin questline sist. Tror jeg skal satser på Imperial Guard neste. Eller kanskje en Merchant med null slåssing?

Men først, Awesome-versjonen! :p

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 år senere...

Age of Decadence er nå ute på Steam Early Access!

http://store.steampowered.com/app/230070

Her er forøvrig en herlig tråd her hvor Bioware og Skyrim-fans klager over vanskelighetsgraden, (hvorfor er jeg ikke en Gud?!) og skylder på spillet i stedet for å kanskje innse at det er deres strategi som ikke fungerer. Morsomt lesning.

http://steamcommunity.com/app/230070/discussions/0/666826250927901929/

Hvis du av en eller annen grunn vil spille det beste rollespillet på mange mange år vil jeg allikevel anbefale deg å kjøpe fra utviklerens hjemmeside, siden de da får mer penger, og du får en steamnøkkel om du spør om det i tråden jeg linker til til slutt her.

http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,2584.0.html

http://www.irontowerstudio.com/forum/index.php/topic,3516.0.html

Endret av radiohodet
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har vært klar over spillet en god stund, men ikke følgt så voldsomt mye med. Men den tråden der på steam. Jeg kan knapt huske å ha sett så mange sutrende drittunger i samme tråd. Fy faen til underholdning.

Arrogante utviklere? A big fuck you to rpg fans? De har jo antagelig ikke peiling på hva et godt gammeldags rpg er en gang. Nei tenk og ikke bli holdt i hånda eller være helten. Nei uff så fælt, for en scam :laugh: . At han utvikleren som svarer klarer å være så hjelpsom og hyggelig etter alt faenskapet som blir skrevet er utrolig. Nå blei jeg skikkelig gira til å prøve spillet. Takker.

Endret av Everket
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...