Gå til innhold

Freelancer,The story

Anbefalte innlegg

Heisann.Jeg lurer litt på storyen til freelanser,i introen legger de ut i det vie og brede om hevn osv mellom koalisjonen og alliansen.Alliansen rømmer og starter nye liv takke været de 5 romskipene som også områdene på kartet er oppkallet etter.

Men vi ser da ingen ting til koalisjonen i spillet?bare det alien artifact styret,jeg har spillt igjennom og må si jeg er litt skuffa.

Men betyr ikke dette at det kommer en oppfølger,det håper jeg virkelig,for den lovende storyen har ingenting med spillet og gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Var en litt skuffande slutt ja.. Håper det kommer en toer/expansion, for resten av spillet var jo knall! Ganske morro på multiplayer og, når du havner i ei gruppe med tradere, og blir rik, og kan kjøpe et wikked-awsome skip, så kan du dominere alt og alle.. det er MORRO :D

Hmm jeg har vist litt igjen enda :yes: hvor kjøpes det skipet?

Lenke til kommentar
Heisann.Jeg lurer litt på storyen til freelanser,i introen legger de ut i det vie og brede om hevn osv mellom koalisjonen og alliansen.Alliansen rømmer og starter nye liv takke været de 5 romskipene som også områdene på kartet er oppkallet etter.

Men vi ser da ingen ting til koalisjonen i spillet?bare det alien artifact styret,jeg har spillt igjennom og må si jeg er litt skuffa.

Men betyr ikke dette at det kommer en oppfølger,det håper jeg virkelig,for den lovende storyen har ingenting med spillet og gjøre.

Det spille du er ute etter er STAR LANCER , Dette spille er ca 2-3 gamel " veldig bra spacesim". Freelancer er basert på Star lancer der Kolisjonen og Aliansen er i krig med hverandre.

Prøv den du blir ikke skuffa

Lenke til kommentar

Det spille du er ute etter er STAR LANCER , Dette spille er ca 2-3 gamel " veldig bra spacesim". Freelancer er basert på Star lancer der Kolisjonen og Aliansen er i krig med hverandre.

Prøv den du blir ikke skuffa

Takk :woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...