Gulrotsaft Skrevet 13. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Hei. Plaserte akkurat mitt nyanskaffede USB lydkort til mitt Siberi steelseries V2 inn i maskinen. Det fungerte mer en supert i 30ish minutter. Skulle starte et spill her og nå skrur muten seg på og av 1 gang i sekundet. Brukte driverne jeg fant her http://steelseries.com/support/downloads. Noen som har vært borti lignende og vet hva som kan forårsake dette? Endret 13. februar 2012 av ananashapå Lenke til kommentar
Gulrotsaft Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Bah. Nå begynte den å skru volumet helt ned i stede for å skru mute av og på. Regner nesten med at det er windows og den softwaren som kræsjer på no vis, men klarer ikke helt finne ut hvordan jeg fikser det. Edit: Den har slutta helt med å spamme mute knappen, men volumet blir automatisk skrudd ned til 0% Vurderte om det kunne ha noe å gjøre med skype, men det fortsetter selv om jeg legger det ned/ avslutter det i task manager. Jeg ser at de står som standard kommunikasjonsenet om det har noe å si. Men osm nevnt tidligere så grunner det i softwaren. Om jeg avinstallerer denne så forsvinner problemet, men det gjør også surroundlyden :S Edit2: nå bynte den jaggu med begge deler samtidig. spammer mute mens den skrur ned volumet. Endret 13. februar 2012 av ananashapå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå