Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Siden det var dårlig respons så setter jeg opp en liste på deler jeg har sett på. Skjermer osv samt harddisk, skjermkort og noe annet tenkte jeg i første omgang gjenbruke fra min nåværende PC. CORSAIR 8GB DDR3 XMS3 INTEL I5/I7 PC12800 1600MHZ (2X4GB) FRACTAL DESIGN MIDITOWER DEFINE R3 USB3 GIGABYTE GA-Z68X-UD3H-B3 DDR3 S-1155 ATX INTEL CORE I5 2500K OCZ MODXSTREAM PRO 500 WATT CRUCIAL SSD m4 - 128 Gb Vil dette setup-et funke? Passer delene sammen? Bør jeg gjøre noen endringer? Mangler det noe? Vil denne PC-en, sammen med et GTS 250-kort fra min gamle PC kunne kjøre f.eks. SWTOR på akseptable settings? (Jeg er ikke noen grafikkhore akkurat, så ultra settings er ikke noe krav) Hva bør jeg tenke på når jeg setter den sammen: Trenger jeg ekstra kjølepasta? Må jeg ha ekstra festeanordning til SSD-disken? Noe annet? Endret 13. februar 2012 av dwezirads Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg oppdaterte posten min litt og håper på bedre respons denne gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå