Joachim_F Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Tim Schafer tror XBLA og PSN er i ferd med å utspille sin rolle for indie-utviklerne. Les hele saken Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Morsomt intervju. Ingen tvil om at åpne systemer er fremtiden, og de finner man på PC. 1 Lenke til kommentar
Wrathmont Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Følgende meget interessante artikkel, er et godt eksempel på hvorfor åpne systemer vil ta over for xbla/psn. Den retter seg primært mot xbla, men poengene kan nok overføres. Les mer: http://2dboy.com/2011/10/03/xbla/ Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 psst jeg gir faen i iphone spill og xbox nedlastbare spill til 60 kr, Gi meg et ekte spill laget av et stort studio ikke disse små spillene som man tester på bussen, Tim Lager sikkert noe bra, men resten av indie folka burde lære seg og starte studio eller firma sån at de kan begynne på den store reisen, og ikke sitte hjemme med 2 kompiser og leve på pappa sin lønn mens de drikker Redbull og lager et spill som varer i 10 minutt Lenke til kommentar
Blank_File Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Sjokkerende pris for noe så simpelt som en oppdatering! Lenke til kommentar
Nuduaa Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 psst jeg gir faen i iphone spill og xbox nedlastbare spill til 60 kr, Gi meg et ekte spill laget av et stort studio ikke disse små spillene som man tester på bussen, Tim Lager sikkert noe bra, men resten av indie folka burde lære seg og starte studio eller firma sån at de kan begynne på den store reisen, og ikke sitte hjemme med 2 kompiser og leve på pappa sin lønn mens de drikker Redbull og lager et spill som varer i 10 minutt Herlig generalisering av indie spill, så Super Meat Boy, VVVVVV, Minecraft, World of Goo, Braid, Limbo er alle dritt 10min spill fordi de ikke er laget av store AAA studioer? Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 psst jeg gir faen i iphone spill og xbox nedlastbare spill til 60 kr, Gi meg et ekte spill laget av et stort studio ikke disse små spillene som man tester på bussen, Tim Lager sikkert noe bra, men resten av indie folka burde lære seg og starte studio eller firma sån at de kan begynne på den store reisen, og ikke sitte hjemme med 2 kompiser og leve på pappa sin lønn mens de drikker Redbull og lager et spill som varer i 10 minutt Herlig generalisering av indie spill, så Super Meat Boy, VVVVVV, Minecraft, World of Goo, Braid, Limbo er alle dritt 10min spill fordi de ikke er laget av store AAA studioer? Du vet hva jeg mener, Nå er jo disse titlene som du nevner, på vei og skape sitt eget studio Og jeg har aldri skjønt hvorfor Braid er så populer 10/10 og det koster 150 kr når det kom ut kanskje mere, Wtf det tok jo bare et 30 min og fullføre det??? og man gikk jo bare fremmover og ingen historie, som en mini versjon av mario Lenke til kommentar
Licht Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Du er nok draumekunden til EA og Activision, Realzi. 2 Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 (endret) Du er nok draumekunden til EA og Activision, Realzi. Er ikke lenge til Minecraft ender opp som EA og Activision , Jeg har nesten aldri kjøpt noe fra Activision og EA, Trenger ikke ta opp EA og Activision dere kjenner ikke meg, er det fordi jeg går imot noe at jeg plutselig er en 14 år gammel drittunge som spiller COD og ikke har peiling på spill, Endret 14. februar 2012 av Realzi Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Jeg håper han har rett, jeg tror det beste for spillmediet er om vi dreier mer over på åpne plattformer. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå