Gå til innhold

Nyhetsspeilet. God underholdning en sen lørdagskveld.

kmatis

Anbefalte innlegg

Har du lite å gjøre en sen kveld eller enkelt og greit vil ha deg en god latter.

Da kan du stikke innom denne siden:

Nyhetsspeilet

Her kan du lese om: Hvorfor Hitler var en britisk agent, djevelbevissthet, det at Iluminati styrer hele verden, om hvorfor Gud elsker deg, eksotiske møter med aliens og mye mye mer.

Garanterer deg en god latter.

Eksempel:

Illumanti, Knights Templars og OTO er nært forbundet, og bruker svart magi for å påvirke verdensbegivenhetene.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har en del åndsfrende av Syrespeilet lurkende her inne.

Spesielt i Holocaust, 9/11 & Utøya trådene.

Er bare å lene seg godt tilbake, ta en øl og le av hvor forvrengt syn folk kan ha på verden.

Been there done that. Nå om dagen får jeg bare vondt inni meg da de virkelig har skrudd opp crazynut taktene.

De har blitt en parodi på seg selv og jeg regner med de vil dø sakte med sikkert ut, hvert fall etter 21. Desemeber 2012. ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har en del åndsfrende av Syrespeilet lurkende her inne.

Spesielt i Holocaust, 9/11 & Utøya trådene.

Er bare å lene seg godt tilbake, ta en øl og le av hvor forvrengt syn folk kan ha på verden.

Been there done that. Nå om dagen får jeg bare vondt inni meg da de virkelig har skrudd opp crazynut taktene.

De har blitt en parodi på seg selv og jeg regner med de vil dø sakte med sikkert ut, hvert fall etter 21. Desemeber 2012. ;)

Ja, får håpe på det. ;) Imellomtiden produserer de flott underholdnings materiale.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har lest en del innpå nyhetsspeilet. Hvis man liker underholdningen man får servert der, prøv på Vigrid sine hjemmesider. Der er det så lavmål at man ikke vet om man skal le eller grine.

Men ja, at de har noen sjelefrender her inne på forumet er det ingen tvil om. :)

• Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg har lest en del innpå nyhetsspeilet. Hvis man liker underholdningen man får servert der, prøv på Vigrid sine hjemmesider. Der er det så lavmål at man ikke vet om man skal le eller grine.

Men ja, at de har noen sjelefrender her inne på forumet er det ingen tvil om. smile.gif

Vigrids sider er bare trasig, stort sett whitepride-skinheads som slenger dritt om alle som ikke har samme hudfarge eller trosretning.

Nyhets speilet er mere som en nyhetsside på diverse halisunogener.

Endret av kmatis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...