Usikke Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Har fått i oppgave på skolen å skrive en debattartikkell hvor jeg skal argumentere for å bruke caps og luer inne i timen! Har dere noen forslag til argument?? Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Tuller du? Er det læreren som troller med deg eller?? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 jeg vil bruke caps/lue i timen fordi jeg: - hadde et uheldig møte med en indianer og endte opp som skalpert. - har arr etter en lobotomi. - et foster sittende fast på hodet - Ble født med anus på hodet Lenke til kommentar
onion1 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Mulige saklige argumenter: Diskriminerende å ikke få ha det... Strider mot den enkeltes frihet til å velge (velge når en vil bruke hodeplagg) Kan være kaldt i klasserommet Enkelte ønsker ikke vise fram sveisen, kan ha mistet håret e.l. hvis da ikke alle har lov å bruke lue/caps inne, blir de spesialbehandlet og medelevene vil vite hvorfor, hadde vært unødvendig hvis alle kunne og mye mer... Lenke til kommentar
Yumekui Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Opprett din egen religion (hvilket er lovlig og mulig i Norge). Som et religiøst plagg, sett opp hva enn du måtte ønske så lenge det ikke er i strid med noen lover - for eksempel en caps eller en lue. YAY! - Din bruk av lue og caps er nå sidestilt med bruk av andre religioners religiøse plagg. Det jeg tror jeg prøver å si, er at caps/lue er religiøse plagg, og derfor er bruken av dem vitalt for å ha religionsfrihet i henhold til norsk lov. Endret 13. februar 2012 av Yumekui 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå