Citus Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 CoD over AC og Bioshock? Dummeste kåringen jeg har sett. Lenke til kommentar
n0s Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Dette blir for dumt. 100% subjektiv synsing. Artikkelen, og "undersøkelsen" den omtaler, har svært lite med redaksjonell journalisme å gjøre. Lenke til kommentar
n0s Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Men kan noen gi meg sympati , hvorfor er Batman filmen den beste hver år, hvorfor er Heath Joker den beste skummleste skuespilleren i de siste 10 årFordi regissøren heter Christopher Nolan Personlig må jeg si den "nye" batman-stilen, er for meg fullstendig crap. Batman skal være fargerik og tegneseriaktig, ikke denne mørke dystre dritten de har redusert det til. Den gamle TV-serien, det er Batman som jeg husker og vil huske ham. Dette emo-pisset de gir ut som Batman nå til dags, har bare stjålet navnet, fordi DC var fullstendig klar over at det ikke ville selge under sitt eget navn. Og særlig mer oppskrytt enn Australiasåpestjernen Heath Ledger er det vel stort sett ikke mulig å bli. Håpløst dårlig skuespiller. Lenke til kommentar
Skaal Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 når jeg ser på denne listen så blir jeg forundret over at minecraft ikke står på listen.. Jeg lo. :!: Lenke til kommentar
ramboRans Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 etter å ha sett den lista her blir jeg bare oppgitt... vet ikke om det rett og slett bare er Guinnes som er helt røtent eller om de har spurt tilbake stående personer som bare har ramset opp en hel del "kjente" spill.. Call of Duty spillene har ingenting på denne listen å gjøre. Mvh Weezer Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 16. februar 2012 Del Skrevet 16. februar 2012 Greit nok at noen lager sånne lister, men Guinness? Handler ikke rekorder om målbare ting? Tidenes beste slutt finner du forøvrig i Portal. Red Dead Redemption på en god andreplass. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå