HelloKjersti Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Guinness Spillrekordbok kårer spillene det er verdt å runde. Les hele saken Lenke til kommentar
Populært innlegg ZeNinjaHawk Skrevet 13. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. februar 2012 CoD: BO hadde vel en av de mest patetiske avslutningene jeg noen gang har sett, og når den kommer på førsteplass erklærer jeg hele lista invalid. 32 Lenke til kommentar
xxTJxx Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hvordan i alle dager spill som Super Mario Bros og CoD: Black Ops har kommet seg over Assassins Creed spillene fatter jeg ikke. For all del, Super Mario spillene er oftest fantastiske, og Black Ops var langt fra et dårlig singleplayer spill, men at disse to skal komme over AC spillene når det er snakk om en virkelig spennende og god slutt forstår jeg ikke. 8 Lenke til kommentar
garnok Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 black ops? ehm, jaha Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Husker ikke en gang slutten på Black Ops. 'nuff said. Hadde nok bare beholdt Portalene, KotOR og kanskje Bioshock av de som er på denne lista om jeg skulle lage en tilsvarende. Og det er kanskje i meste laget. Lenke til kommentar
Fippmeister Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Mass effect 2? Visste ikke at "to be continued" ble regnet som en avslutning. Vet ikke om jeg er enig med annet folk om at black ops ikke fortjener plass på lista. Jeg har spilt gjennom spillet, men jeg husker absolutt ikke hvordan det sluttet. Hm. Kanskje det er grunn nok til at det ikke skal være på lista? Om slutten var så himla bra så burde jeg vel husket den selv om det er et par måneder siden jeg spilte gjennom det sist? Lenke til kommentar
Nemesis T Virus Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 For de som ikke husker slutten på Black Ops: Mason dreper Dragovich og svømmer til overflaten der de er omringet av marine båter. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 For ei håplaus kåring. Jesus. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pseudopod Skrevet 13. februar 2012 Populært innlegg Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Her var det mye som ikke hang på greip, ja. Å putte spill som nesten ikke har noen historie i det hele tatt (Super mario bros)over andre spill som har en god historie og episk slutt (metal gear solid 3) blir helt bak mål. Til å begynne med burde lista i det *minste* skille mellom "avslutning av historie" og "sluttspill". Å kåre ett spill fordi "det var super ekstrem presisjonsfylt hopping fra blokk til blokk" og et annet fordi "slutten gjorde at jeg nesten gråt" blir som å sammenligne biler og bløtkake. Det er også ikke mye "kåring" på gang av Guinness når det virker som det eneste de har gjort er å gjøre en populistisk meningsmåling. Det er mer en opptelling av hvor mange fans hvert spill har. Sannsynligvis vil ingen som faktisk er spillentusiaster gi denne lista noen form for kredibilitet. Den er egentlig ikke nyttig for noe annet formål enn å gi Guinness spalteplass på gamersider. Endret 13. februar 2012 av Pseudopod 17 Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Skulle tro det var Gullstikka som hadde kommet opp med lista. 4 Lenke til kommentar
salx55 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Halo: Reach under Cod:BO? BULLSHIT! Hvem har rangert denne lista? 1 Lenke til kommentar
halsn Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 LoL. hvis de bare har tenkt å spørre idioter, så er det klart at cod skal trone listen..... 5 Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hahaha, CoD:BO på førsteplass, really? Tror det spillet har en av de mest idiotiske sluttene jeg noen gang har sett! 1 Lenke til kommentar
Runinho Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 "Call of Duty: Black Ops har best avslutning, ifølge Guinness Rekordbok" LOL! Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 fyfaen,for en elendig liste dette,at et fps spill kommer som nr1 er jo helt latterlig,og det at ff7 er et lite stykke bak også..Og hvor i helvete er Nier på lista,FFX. Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 At et FPS kommer på førsteplass har ikke noe å si i seg selv. Det er fullt mulig å gi et god avsluttning til et FPS. Om Black Ops har en god slutt er ikke noe jeg personlig kan svare på, da jeg ikke har spillt spillet. Lenke til kommentar
smetho Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 43. Half-Life 2: Episode Tow ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) 12. Pokemon Black and White har BEDRE avsluttning enn Assisins Creed spillene, Halo spill, Mass Effect 2 (som ikke er avsluttning) GTA og Gears of War 2 (som ikke var avsluttning) LISTA er LØGN og blasfemi!!!!!!! Endret 13. februar 2012 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå