Joachim_F Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Utviklerne av Driftmoon har lansert en omfattende demo. Les hele saken Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Glowing footsteps! Lurer på om jeg ikke har spilt en tidlig alpha av denne, om ikke det var et annet spill med ganske lik grafikk da. Navnet høres kjent ut... Trenger iallfall ikke se ferdig videoen for å se at denne demoen må prøves! Sikkert goddialog og greier. Håper det er nok godsaker til å overvinne min aversjon (eller mer nøyaktig, hat) mot rett ovenifra kamera. Edit: Codex-anmeldelsen av demoen ikke den mest rosende, men grei nok til at demoen kan prøves. Endret 13. februar 2012 av Godsaker Lenke til kommentar
ryback Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ser artig ut. Rollespill GTA-style. Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Ser ut som om de har hentet inspirasjon fra Nox fra Westwood Studios. Jeg likte Nox. Koselig grafikk og gøyal fysikk. Tror jeg skal holde øye med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå