volcomer Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 (endret) Vet noen hvordan man slår av musikken i spillet? Mulig det er et helt OK spill, men musikken gjør at jeg ikke klarer å spille i mer enn 10 minutter av gangen. Asatisk soft pop og chokobo theme gjør at jeg får lyst til å knuse XBOXen, og det er INGEN knapp i systemet for å skru av ambient, eller music Og ikke si noen som "musikken er en del av spillet og stemninga" for det er bare sprøyt. Musikken i dette spillet er grusom på et helt nytt nivå, og har ingenting med stemninga å gjøre. Syns gameplayet virker morro og historia grei, når de ikke sutrer om ting jeg kunne bry meg mindre om (ref. katta til Serah...). Jeg syns XII var er rimelig dårlig spill, mye på grunn av all sutringa og de eventyrlige lange digresjonene som ble gjort inn i absurde ting som ikke var relevant eller interesant for historia eller karakterene, (syns også Snow virka litt... eh... pedofil!?.. Serah ser ut og oppfører som en 12 åring jo..) men mest fordi de gjorde et par grusome valg med slossesystemet. F.eks. jeg kom til en plass jeg viste det måtte være en boss el.l. og brukte tid på å sette opp paradigmer for diverse scenarioer. Etter en cutscene står jeg der med ferdig utvalgte karakterer, uten mine paradigmer og jeg blei grusa på første slaget. ("boss hits you for lol, kthnxbye") Virker som de har minimert slike irritasjoner ved å kutte ned på antallet karakterer så man kanskje kan bruke de paradigmene man har satt opp fra starten av videre. Endret 15. februar 2012 av volcomer Lenke til kommentar
Pseudopod Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Høh. Det er jo et mindretall av sporene i spillet som er "asiatisk soft pop". Lenke til kommentar
Realzi Skrevet 17. februar 2012 Del Skrevet 17. februar 2012 Men for helvete da! er det en ting de aldri feiler på så er det musikken uansett hvem som lager den ! 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå