HelloKjersti Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Utvikler hinter om nytt skrekkapittel ? denne gangen i Kina Les hele saken Lenke til kommentar
Riveer Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Håper det er en stund til det kommer, jeg trenger tiden til å manne meg opp etter alle falsettskrikene mine fra Amnesia... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Gleder meg til å sitte på gråten og være livredd i enda fler timer.. Endret 13. februar 2012 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg leste på bloggen deres for en stund siden og da kunne de røpe at "vårt nye prosjekt vil være litt mindre grøsser og litt mer pussle/adventure orientert". Som en stor fan av både Amnesia og Penumbra spillene er det skitsamma for meg, det blir forhåndsbetalt kjøp uansett. Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) "Daniel, what are you doing!?" o_o Endret 13. februar 2012 av XE DarkRunner Lenke til kommentar
Ritualz1 Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Gleder meg egentlig ikke, har enda mareritt etter Amnesia. Men det blir spilt igjennom uansett! Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Gleder meg egentlig ikke, har enda mareritt etter Amnesia. Men det blir spilt igjennom uansett! Mareritt? .... really? Det merkelige dyret var vemmelig i begynnelsen, men beste måten jeg fant til å overkomme frykten var å bevisst gå og gi ham en klem, og kalle han "Mr. Flappyjaw". Og borte var all skrekk.... Lenke til kommentar
Rashaku Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Gleder meg egentlig ikke, har enda mareritt etter Amnesia. Men det blir spilt igjennom uansett!Mareritt? .... really? Det merkelige dyret var vemmelig i begynnelsen, men beste måten jeg fant til å overkomme frykten var å bevisst gå og gi ham en klem, og kalle han "Mr. Flappyjaw". Og borte var all skrekk.... Hva var vitsen med det da? det ødela jo hele spill opplevelsen din... Synes synd på deg. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Fantastisk! Gleder (gruer) meg allerede! Lenke til kommentar
ToreBarsk Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Det forblir ukjøpt av meg. Måtte (faktisk) sjukemelde meg dagen etter å ha spelt 1'ern i to timer kvelden før. Ordentlig hovudpine, svette og hjertebank gjorde at immunforsvaret mitt kollapsa og eg blei forkjøla. Trur meg ikkje? Det har skjedd to gonger. 1 Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Gleder meg! Ett fantastisk nervepirrende spill, har virkelig sett fram til mer. Lenke til kommentar
olefurz Skrevet 14. februar 2012 Del Skrevet 14. februar 2012 Det forblir ukjøpt av meg. Måtte (faktisk) sjukemelde meg dagen etter å ha spelt 1'ern i to timer kvelden før. Ordentlig hovudpine, svette og hjertebank gjorde at immunforsvaret mitt kollapsa og eg blei forkjøla.Trur meg ikkje?Det har skjedd to gonger. Det var da voldsomt. Jeg holdt meg til å åpne dører sakte og forsiktig, samt sørge for å alltid stå i lyset Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. februar 2012 Del Skrevet 15. februar 2012 Kjøpte dette spillet her i går. Greide 1 time med spilling, har enda ikke truffet på noen "andre"....Det er regelrett slitsom å spille dette her, ihvertfall når man lever seg slik inn i spillet Får nesten fortsette litt seinere i dag.. Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 18. februar 2012 Del Skrevet 18. februar 2012 Gleder meg egentlig ikke, har enda mareritt etter Amnesia. Men det blir spilt igjennom uansett!Mareritt? .... really? Det merkelige dyret var vemmelig i begynnelsen, men beste måten jeg fant til å overkomme frykten var å bevisst gå og gi ham en klem, og kalle han "Mr. Flappyjaw". Og borte var all skrekk....Hva var vitsen med det da? det ødela jo hele spill opplevelsen din... Synes synd på deg. Ødela nei, spillet var bra uansett det! Men det tuklet sjangeren til litt for meg... endte med Skrekk-komedie.. veldig facinerende.... Uansett klarer jeg ikke å få bort det mer "syke" bildet av Alexander i choir og study (bare når man har low sanity). Det sitter godt, og det er like forstyrrende hver gang.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå