Fintfolk Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Hei! Skal snart gå til innkjøp av mitt første surround system, er en filmentusiast men har lite peiling på lyd. Derfor kommer jeg her til dere folk hjelp! (Y) Trenger ikke spiller, men reciever og planen var ett 5.1 system. Har sett på løsninger hos Hi-fi klubben, men mye er ganske dyrt for en fattig student. Hvor stor forskjell er det fra 3-4k klassen opp til det dobbelte? Noen som har forslag til ett kurrant system? På forhånd takk:) Lenke til kommentar
blinc Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Du får mye bra for en billig penge på bruktmarkedet. Sjekk anbefalinger i Lyd og Bilde ol. Ellers en kommentar til subwoofere: Har brent meg på det selv et par ganger. Kjøp minimum en 12". For film er det ekstra viktig med en stor sub. Lenke til kommentar
Fintfolk Skrevet 13. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2012 Så litt på dette systemet: http://www.hifiklubben.no/produkter/hjemmekino/systemer/denon_avr-1612-argon-junior-40_hjemmekinoanlegg.htm. Ser det kun da er en 8" sub, men større var da så veldig dyrt . Hvordan er et slikt system opp mot Sony/LG og slike elkjøp produkter? Mere for pengene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå