Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg er forelsket i en jente. I de siste to månedene cirka har jeg ikke snakket med henne, men jeg har likt noen av postene og bildene hennes på facebook samt noen av blogginnleggene hennes.

Plutselig har hun slettet meg fra facebook og da jeg sender melding hvor jeg spør hvorfor, svarer hun ikke. Hun har vært på facebook etter at jeg har sendt melding, men tydeligvis overser hun den.

Hva skjer?

Postet av anonym: aa9a5b8b88689a85a6f6cdb15e661ff5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La meg tippe du har stalket henne på FB og lagt igjen kommentarer osv?

Men signalet er klart; hun er nok ikke forelska i deg.

Jeg har faktisk ikke kommentert noen av tingene hennes..

Men hovedpoenget er vel: Glemme henne og komme meg videre? Selv om det vil bli veldig vanskelig ettersom at jeg fortsatt er kjempeforelsket i henne :(

Lenke til kommentar

Ok.

Ja, du må bare komme over henne. Vet at det kan være tøft, men etter et par uker tror jeg du ikke bryr deg så mye lenger.

Tenk på det negative ved henne, da går det lettere.

Lenke til kommentar

Ok.

Ja, du må bare komme over henne. Vet at det kan være tøft, men etter et par uker tror jeg du ikke bryr deg så mye lenger.

Tenk på det negative ved henne, da går det lettere.

Skal prøve :)

Takk for svarene.

Lenke til kommentar

Tips til neste gang: Hold deg unna blogger / facebook sider til jenter du liker. På fritiden din skal du gjøre ting DU liker. Ikke være opphengt i henne. En av grunnene til at mine tidligere ekser slo opp er at jeg både når jeg var sammen med henne og når jeg var alene "fulgte" med på henne.

Tommelreglene mine:

Hold deg KUN til tekst meldinger, svar dem sjeldent eller aldri på facebookchat (nå har jeg ikke facebook lenger så det gjelder ikke meg, men for deg som har facebook ikke svar dem på chat. Send dem heller en sms senere på dagen / kvelden etter hun har prøvd å få kontakt med deg og si at du var opptatt), hvis de ringer: tar ikke tlf hver gang, du har jo ett liv utenom henne. Jeg ville egentlig anbefalt å slutte å bruke facebook da dette har hjulpet meg mye, men det er jo opp till alle og enhver.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Tommelreglene mine:

Hold deg KUN til tekst meldinger, svar dem sjeldent eller aldri på facebookchat (nå har jeg ikke facebook lenger så det gjelder ikke meg, men for deg som har facebook ikke svar dem på chat. Send dem heller en sms senere på dagen / kvelden etter hun har prøvd å få kontakt med deg og si at du var opptatt), hvis de ringer: tar ikke tlf hver gang, du har jo ett liv utenom henne. Jeg ville egentlig anbefalt å slutte å bruke facebook da dette har hjulpet meg mye, men det er jo opp till alle og enhver.

Noe av det dummeste jeg har lest på lang stund.

Lenke til kommentar

Å? Hvorfor det? Jeg har opplevd betydelige resultater ved å gjøre meg selv mindre tilgjengelig å heller fokusere hverdagen min på hva nettopp JEG vil gjøre. Det at jeg kun bruker tekst meldinger er at jeg lett blir distrahert når jeg snakker over telefonen og det viser ikke til min reelle oppførsel. Grunnen til at jeg ikke svarte på facebookchat før er for at hvis jeg var innom for å sjekke noe, virket det som at jeg "loket" der som er en utrolig negativ egenskap (syntes jeg selv). Ikke ta telefonen hver gang - Hvis jeg har tid til å svare på alle telefoner jeg får så gjør jeg noe drastisk feil med hverdagen min.

Jeg gadd ikke forklare det noe dypere i posten min da jeg følte det var selvforklarende. Men tydeligvis ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...