Anonym259235 Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Hvis det er mulig å laste ned, er det noen som vet om noen Dubstep instrumenter som jeg kan bruke i Garageband? Lenke til kommentar
weebl Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 instrumenter.... det meste av dubstep er bare synths trommer og eventuelt samples. aner ikke hvordan støtte det er for VST'er osv i garage band men ville kanskje sett på noe mer avansert software Lenke til kommentar
Anonym259235 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2012 instrumenter.... det meste av dubstep er bare synths trommer og eventuelt samples. aner ikke hvordan støtte det er for VST'er osv i garage band men ville kanskje sett på noe mer avansert software Det er første gang jeg skal prøve å lage Dubstep, eller musikk i det hele tatt på data Og synth tromme og det kalles også instrumenter :thumbsup: Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Garageband har ikke støtte for vst såvidt jeg vet men audiounits. Men det er ingenting som heter dubstep instrumenter, faktisk er det de samme synthene som har vært brukt i vanlig trance og house annet elektronisk musikkproduksjon i alle årene. Men garageband har masse samples inkludert, så mitt tips er å først jobbe med beats, så kan du se på synther. Men wob wob er bare vanlige synther med oscillator på toppen. Men man trenger strykere, piano og mye annet for å få en full låt. Men her er ett lite utvalg på audio unit plugins: http://www.kvraudio.com/q.php?search=1&ty[]=i&f2[]=au Merk at utvalget er mye bedre med vst + windows. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå