Mrwax95 Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Hallo! Jeg har et 460 gtx GAINWARD kort som har et program hvor man kan styre på viftehastigheten på Grafikk kortet... Jeg har også kjøpt meg et 460 Gigabyte kort som jeg lurer på om også har dette? jeg klarte å glemme installasjons CD'en hos pappa :L Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Gigabyte kortet skal vel, i tillegg til å være stille i utgangspunktet, ha automatisk viftejustering. Kontrollprogrammer for dette finner du uansett på hjemmesidene til gigabyte. Lenke til kommentar
walaker Skrevet 12. februar 2012 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 Du skal kunne bruke expertool på begge korta. Regner med at det er det du har brukt på det første kortet. Jeg brukte det selv på mine 2stk gtx 480. Lenke til kommentar
Mrwax95 Skrevet 12. februar 2012 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. februar 2012 (endret) Du skal kunne bruke expertool på begge korta. Regner med at det er det du har brukt på det første kortet. Jeg brukte det selv på mine 2stk gtx 480. Ja faen, Expertool Gjør det automatisk på GIGABYTE kortet Det gjorde det ikke på Gainward kortet takk! Endret 12. februar 2012 av Mrwax95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå