AnonymDiskusjon Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Har et problem og det er at jeg svetter som faen i ræva. Hver dag, hele tiden. Må skifte boxer flere ganger om dagen pga. at den blir gjønnavåt i svett. Til og med på vinteren når det er kaldt svetter jeg der bak. Hva er grunnen til dette, og er det normalt? Postet av anonym: 36186a4ba2fd1a0f61b3f3a41a42406a 1 Lenke til kommentar
nomore Skrevet 12. februar 2012 Del Skrevet 12. februar 2012 Overvekt, dårlig form, overanstrengelser, for mye klær eller feil type klær er de mest vanlige feilene du bør forsøke å endre i første omgang. Om dette ikke hjelper kan du ha en medisinsk årsak til problemet, og dette bør du ta opp med en lege. Lenke til kommentar
BirgerCaC Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Tørker du deg bra nok? 1 Lenke til kommentar
Macklemore Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Bruker du stilongs? 1 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 (endret) Det er vel ganske vanlig at gutter/menn svetter endel der ved trening osv (damer også, men i mindre grad(?)), men det er ikke normalt slik det kommer fram utifra det du skriver. Noen plages med svetting slik at de må operere under armene f.eks.(svettekjertel). Jeg ville nok tatt meg en tur til legen og fått klarhet i om det er en medisinsk årsak annet enn dette og/eller rett og slett få stadfestet om du har 'overproduksjon' der. Legen vil nok finne ut av det og komme med råd/løsning på utfordringen. Endret 13. februar 2012 av kandasa Lenke til kommentar
bonkytonk Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Jeg har veldig god effekt av Stop24 som du får på apotek. Den fins som roll-on, krem og spray. Du må kanskje bruke den daglig en ukes tid eller noe, så holder det med en gang i uka eller sjeldnere. Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 13. februar 2012 Del Skrevet 13. februar 2012 Noen har effekt av stop24, andre ikke, samme med Yerka og aluminiumsklorid. Man må nesten teste hva som virker for seg. Men anbefaler uansett en tur til lege da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå