Gå til innhold

Rasistiske utlendinger/innvandrere


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105476

Du er ikke alene om dine synspunkter :) Mange innvandrere tolker all negativ tilbakemeldinger som rasisme. Går ikke engang an å se hvor man vil før man kan få problemer og kommentarer. Er bare drittlei hele greia selv. Spesielt "antirasistene", største gjengen med rasister man overhodet finner! Hvis alle er like og like mye verdt, har du da virkelig et behov for å gå rundt å preke det til alle?

Lenke til kommentar

man skal være litt skrudd for å si ting som det.. og det er tydlig at han holder på holdninger som ikke er bra.. er veldig synd!

 

På den andre siden så er det kunn noen få skruller som holder på sånn, og ja kansje de skulle tatt seg en tur sørover.

 

er helt bak mål at de skal ødelegge for resten av oss med sine skrudde synspunkter...

 

personlig tar jeg avstand fra hele suppeopplegget deres men håper samtidig at de vokser opp og inser at det er idiotisk det de sier der!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Where is the love? Jeg mener.. vi har brukt utrolig mye ressurser for å slippe disse utlendingene inn i landet vårt, gjøre så de blir en del av samfunnet og hvordan er det mange av de betaler oss tilbake? Voldteker, ran osv.. Jeg forstår at de fleste innvandrerne ikke er sånn, men jeg føler egentlig ikke at jeg ser så mye ydmykhet blant de som vi burde.

 

I England mener 32 % av alle muslimer som er FØDT i England at "the western society" burde komme til ende, og at det burde innføres Islam i England. Jeg mener, dette er ganske spesielt.. Jeg forstår rett og slett ikke hva som går gjennom hodet til en muslim som mener dette.. "Ahh.. faen som jeg hater vest europa altså, de brukte ressurser på å slippe meg inn i landet deres så jeg kunne få et trygt sted å bo.. Jaja, nå som jeg er inne kan jeg ødelegge akkurat det samfunnet som slapp meg inn!!" - helt utrolig hvis du spør meg.. Dette gjelder selvfølgelig ikke alle, men et skremmende høyt tall blant muslimer født og oppvokst i England.

 

Problemet i Norge er rettogslett at Muslimer/utlendinger kan være så rasistiske de vil mot oss, men vi kan egentlig ikke komme med et respons før vi blir hengt ut som rasister. Dette er mye grunnet at det er så stor fokus på å være "politisk korrekt" i Norge, og hvem er det som bestemmer hva som er politisk korrekt? Jo, det er journalistene det. Undersøkelser viser at hvis BARE journalister kunne stemme hadde rødt hatt flere mandater enn Frp på stortinget. Dette tyder på en politisk skjevhet innenfor yrket som skal gi oss info om alt mulig, noe som sørger for at journalister ofte fremstiller saker subjektivt, utfra deres egene meninger (jeg har tidligere åpnet et emne om dette der jeg har dokumentert forskjellige eksempler på dette).

 

 

Norge er et imponerende land, som vi virkelig så under finanskrisen, der eksportnæringen vår gjorde det fantastisk. Da snakker jeg ikke bare om vår off shore aktivitet (petrolium), men også de resterende bedriftene innad eksportnæringene. Men dessverre kommer Norge innen kort tid møte en stagnasjon som vi aldri har sett maken til, og jeg spår om ca 100 år er vi et fattig land. Hva som er fantastisk med Norge er også det som kommer til å sikre vår undergang, nemlig velferdsystemet. Velferdigsysmet er en fantastisk ting, men dessverre blir det totalt misbrukt. Dette systemet blir spesielt misbrukt av våre nye landsmenn, noe som jeg ærlig kan si irriterer meg. Folk må våkne opp og innse hvor utrolig utgiftskilde de er. De ødelegger også vår turistnæring gjennom ran osv (dette gjelder selvføgelig ikke alle)

 

 

 

Dagens regjering sørger også for at vi ikke er et bærekraftig land over tid, ved å egentlig gjøre oss avhengig av en midlertidig inntektskilde, nemlig petrolium. Handlingsreglen er defekt grunnet at vi ikke klarer å generere samme beløp som handlingsreglen er. (Hvis Frp kom til makten her hadde de gjort det enda verre enn dagens regjering grunnet de er for å fjerne handlingsreglen noe som hadde sørget for at Norge hadde gått.. vel.. rett i dass, så husk å stem Høyre hvis du er i Høyre fløyen i Norsk politikk)

 

Dette ble litt tullete skrevet, men håper dere fikk med dere budskapet ;) haha

 

 

- TB

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Bra det er en del som føler det samme...Bor på Oslo øst og hører slike folk ofte, Alle mine venner(Inkludert meg) er sterkt imot utlendinger nå (Vært det en stund) Er vanskelig å ikke forhåndsdømme når så utrolig mange oppfører seg slik, Skremmende.

 

Bra jeg har en lang voldelig "lunte" Jeg blir helt sinnssykt hissig av disse folkene.

 

Respekt er noe som har gått i glemmeboken virker det som, om det i hele tatt har vært i boken..

 

Nå er det heldigvis utlendinger/innvandrere som er ordentlig greie

folk heldigvis, Ser dessverre for lite til dem.(Hvor jeg bor ihvertfall)

Endret av The_Rp
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-105476

Nordmenn flest mellom 15 og 35, som bor i utsatte områder, er mot videre innvandring(det har gått alt for langt allerede). Det er bare noen som prøver å overbevise deg om at det gjør deg til rasist og et dårlig menneske. Det samme gjelder alle mine venner.

Endret av medlem-105476
Lenke til kommentar

Nordmenn flest mellom 15 og 35, som bor i utsatte områder, er mot videre innvandring(det har gått alt for langt allerede).

Kan du komme med kilder om at nordmenn flest (som bor i utsatte områder) er mot videre innvandring? Jeg bare lurer.

 

Jeg tar ikke stilling til hvor riktig den påstanden er, men her er et eksempel på en kommune som sier nei takk: http://www.f-b.no/nyheter/sier-nei-til-flere-flyktninger-1.6765801

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til TS:

 

Man skal være passe naiv hvis man ikke tror at nordmenn har fordommer mot utenlendinger, men du skal være dum i tillegg hvis du tror at utenlendinger ikke selv er rasistiske mot norske og andre etniske grupper.

 

Det sure er at ærlige utenlendinger skifter navn og unnlater å gi hele navnet sitt med det første når man blir kjent med andre av frykt for reaksjonen man vil få. Jeg selv har gjort sistenevnte, og gjør det enda mulig mer ubevisst siden jeg vil at man skal bli kjent med meg før de får sjansen til å bare avskrive meg som ''enda en jævla utenlending'', og jeg kan ikke huske hvor mange ganger folk har fått smålig sjokk når de får vite at jeg ikke er 'etnisk norsk'. Selv om det er fint å vite at jeg er såpass integrert i samfunnet at de ikke kan skille forskjellen mellom meg og en annen norsk person så er det bevis på at fordommer hos norske så absolutt er en reel problemstilling, like fult som det er at utenlendinger er rasistiske og respektløse mot norske og kulturen.

 

Forskjellen er at utlendinger med mørkt hud ikke kan gjøre som deg, alle ser at de er annerledes.

 

Det vi kaller reverse racism i USA er forkastelig men forskjellen mellom rasisme og reverse racism er at flertall rase kan unngå minoritet rasen og har makten. Jeg bodde i sørstatene i 60 tallet og erfarte vold og mye uro på skolen. Det var vanskelig for begge rasene. Forskjellen er at familien flyttet mot nord og bodde i et område hvor rasisme eksisterte ikke fordi det fantes ingen med mørkt hud. Mine african american venner hadde ikke dette som mulighet, de ble alltid med hvite folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det vi kaller reverse racism i USA er forkastelig

fMIRr.jpg

 

 

Heldigvis har det blitt mye fremgang i USA når det gjelder rasisme, særlig i forhold til våre europeiske venner. Det finnes mer mørkhudete fotball spillere på Frankrikes landslaget enn i fransk parliament. Obama, Jindal, Haley, Patrick- alle valgte ledere til USA, Louisiana, South Carolina og Massachusetts, ikke hvite og innvandrer barn (unntatt Patrick).

 

Tror dere de ville bli velget hvis de ble kallt utlendinger som er den norske vanen istedenfor amerikaner pga borgerskap?

Lenke til kommentar

Problemet med innvandrere i Norge er ikke med innvandrere, men med muslimer. Og problemet er ikke hovedsakelig at de er rasister i ordets rette forstand, men at kulturen deres ikke har gjennomgått århundrer med reformasjon, kontrareformasjon, rasjonalitet, opplysning, og spilt blodet sitt i borgerkriger. Alt dette foregår i disse dager, og i et forrykende tempo, fordi de har tilgang på vestlig teknologi. Det er først nå at den islamske verden ser ut til å gå mot en 'Age of Enlightenment', hvor man har begynt å stille spørsmål ved tradisjoner og religion.

 

Islamisme er fascisme, og de som støtter dem er islamofile, og ikke det spor bedre enn nazisympatisørene som snakket så varmt om nazismen før invasjonen av Polen i 1939.

 

Akkurat som vi hadde Appeasement-politikken på 30-tallet ser vi nå den samme politikken ovenfor islamister.

 

Historien gjentar seg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Problemet med innvandrere i Norge er ikke med innvandrere, men med muslimer. Og problemet er ikke hovedsakelig at de er rasister i ordets rette forstand, men at kulturen deres ikke har gjennomgått århundrer med reformasjon, kontrareformasjon, rasjonalitet, opplysning, og spilt blodet sitt i borgerkriger. Alt dette foregår i disse dager, og i et forrykende tempo, fordi de har tilgang på vestlig teknologi. Det er først nå at den islamske verden ser ut til å gå mot en 'Age of Enlightenment', hvor man har begynt å stille spørsmål ved tradisjoner og religion.

 

Islamisme er fascisme, og de som støtter dem er islamofile, og ikke det spor bedre enn nazisympatisørene som snakket så varmt om nazismen før invasjonen av Polen i 1939.

 

Akkurat som vi hadde Appeasement-politikken på 30-tallet ser vi nå den samme politikken ovenfor islamister.

 

Historien gjentar seg.

 

Muslime innvandrere til USA tjener mer enn gjennomsnittlige amerikanere og har høyere utdannelse.

 

 

http://www.allied-media.com/AM/

 

A majority of Muslim Americans (56%) say that most Muslims who come to the U.S. want to adopt American customs and ways of life; just 20% say that Muslims in this country want to be distinct from the larger American society.

 

When asked to choose, nearly half of Muslims in the U.S. (49%) say they think of themselves first as a Muslim, while 26% see themselves first as an American; 18% volunteer that they are both. In a 2011 survey by the Pew Global Attitudes Project, 46% of Christians in the U.S. say they identify as Christian first while the same number identify as American first. White evangelicals are much more likely to identify first as Christian (70%).

 

Virtually all Muslim Americans (90%) agree that women should be able to work outside of the home. Most (68%) also think that there is no difference between men and women political leaders

 

http://www.people-press.org/2011/08/30/muslim-americans-no-signs-of-growth-in-alienation-or-support-for-extremism/

 

Veldig få problemer med muslim amerikaner. Kan det være mer enn religion og kultur som skaper problemer i Norge, kanskje utdannelse og bakgrunn annet enn å bli muslim?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skal man ta det man hører om rasisme generelt, og omvendt rasisme så er det jo ofte slikt man hører:

Du kaller en mørkhudet neger/nigger, du blir banket opp

Du er mørkhudet selv og kaller en annen møkrhudet neger/nigger, du har en ny venn.

 

Du blir kalt white trash av en mørkhudet, du må ta imot det. Du kan ikke kalle en mexicaner for dego, men han kan kalle deg gringo.

 

ALT Rosa Parks gjorde var ikke helt bra, obviously.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...