-=Petter=- Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Har deaktivert at skjermen skal skru seg av, men gjør det alikevel når fjernkontrollen sender signalet. Maskinen skrur seg ikke av. Så det fungerer. Jo, jeg vil det for da hadde problemet vært løst, mtp at da kan dem overlappe hverandre. Og blokkere hvis da f eks kl 12. For programmet er satt til og kjøre sammen med XBMC som nevnt i første post. Dette fungerer strålende. Så problemet nå er vel at man ikke kan kjøre to samtidig, og at skjermen alikevel går i svart da planleggeren er satt til og sette i standby. Hadde jeg kjapt og løse dette tror jeg dette hadde fungert helt hundre. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 20. februar 2012 Del Skrevet 20. februar 2012 Jeg tror trikset er å ikke kjøre shutdown på schedule, men å kjøre et script som sjekker diverse ting før den kjører shutdown.. Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 20. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2012 Kan nok være enig i det ja. Kan du peke meg i riktig retning for et slikt script? For etter hva jeg skjønner kan det vel da være mulig og legge inn at den skal sjekke om program 1, 2, 3, eller 4 kjører før den slår av f.eks. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 21. februar 2012 Del Skrevet 21. februar 2012 Kan se om jeg får mulighet til å hive sammen noe for deg... Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 21. februar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2012 Det hadde vært helt gull! :-) Nice Petter Lenke til kommentar
-=Petter=- Skrevet 11. mars 2012 Forfatter Del Skrevet 11. mars 2012 Er det et sted jeg kanskje kan lese litt om det og forstå hvordan jeg gjør dette selv? Hvis det ikke er for vanskelig vel og merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå